Ga naar inhoud


kaart omruil seca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@VOODOO<p>klopt, maar dat zijn gekloonde kaarten 1 op 1. Ze worden op het ogenblik in Duitsland voor 800DM (bijna 900 piek)op de zwarte markt aangeboden!<p>greetz

jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Voor ze aan eventuele kaartwissel gaan beginnen

zullen ze eerst proefdraaien met een groot aantal proefkonijnen en tot op heden is daar op geen enkele seca provider iets van te merken wat ik al heel raar vind.<p>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonas je haalt mij de woorden uit mijn mond, ik behoor ook tot die 3de groep die graag voor het pakket wil betalen, niet dat ik ook nog mijn hobby wil uitvoeren om natuurlijk zo veel als mogelijk kanalen te kunnen openen.

Wat betreffende Hel*as ja da's natuurlijk waar maar hier zijn de eerste gekloonde kaarten al aangeboden, Macedonie grenst aan griekenland, voor zo'n 350 Duitse marken. Dus als ik er een koop en weer kloon dan haveerd de prijs! Dus wat ik zeggen wil is dat hoemeer het gekloont gaat worden hie goedkoper het gaat worden.

Macht kanal holland nu overgaan naar andere codeer systemen zal ik dat spijtig vinden, wel is het natuurlijk van de andere kant weer leuk als je het weer kan kraken, en geen enkel systeem zal waterdicht zijn, ook niet het systeem van Sky want zelfst zo'n kaart is nu te klonen met een slim softje!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satters,<p>Ik behoor dus ook tot die groep NL´ers die in het buitenland (20 jaar) woont zonder connecties naar Nederland. Ik heb al vaker geschreven dat ik ontzettend, maar dan ook ontzettend baal van die shit C+ club.

Het kan wel degelijk en wel op een zeer klantenvriendelijke en sympatieke manier......!

De SRG in Zwitserland bewijst het. Ik heb namelijk een kaart van die zender. Ze verheugden zich op mijn aanvraag en de kaart was er al voordat het geld (CHF 50,- voor 2 jaar) overgemaakt was. Keurig briefje met gebruiksaanwijzing en jawel....een normaal (geen 0900.... duur.....!) nummer dat ook vanuit het buitenland te bereiken is. (Geen gel*l met: "wellicht langere wachtijden", en kostenloze vervanging van de kaart als je ieder jaar maar weer een bedrag betaalt, wat mij volkomen onduidelijk is, zoals bij C+) Wanneer gaat zo´n kaart nou eigenlijk kapot..? Zo zie maar weer wat ze Jaap Snotneus maar weer allemaal in de maag willen splitsen.

En C+ mag van de Europesche Unie geen ontvangers met een proprietary systeem meer op de markt brengen vanaf 2002. Dus alleen maar CICAM ontvangers zijn toegestaan.<p>Die extra kosten die onstaan door die paar Nederlanders in het ontvangstgebied van de satelliet zullen echt wel meevallen.<p>Groet, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Uunetwork<p>Ik zou niet teveel uitgeven aan een Skykaartje want dat is misschien een hele korte tijd plezier. Deze jongens gaan dus niet uit van een niet te kraken systeem wat dus wel de gedachte is van de meeste andere providers. Sky gaat er altijd vanuit dat alles gekraakt kan worden en is altijd een stap vooruit. De kaarten van de nieuwe serie liggen namelijk al klaar als deze serie ook maar een beetje te commercieel gekraakt wordt. Ze hebben dus altijd terwijl men een kaartserie heeft draaien een nieuwe achter de hand.<p>Kost heel veel geld maar daarom kan me al jaren van sky zeggen dat het het minst "zwart" gekeken betaalboeket is van Europa. Op deze manier wordt het voor de commerciële tak van onze hobby en te kostbare zaak om er echt handel mee te drijven en de handel komt niet opgang omdat de koper weet dat het waarschijnlijk van zeer korte duur zou zijn.<p>[ 29-10-2001: Message edited by: Satwatcher ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las eerder wat berichten over de aston interf. Ik denk dat als C+ daar aan gaat zitten, dan kunnen er een aantal bedrijven toch redelijk kwaad worden. Ik zit zelf niet in NL maar ik had toendertijd een kapitaal verbeld naar die "service"afdeling van dat bedrijf en werd daar uiteindelijk niet beter van. Ik werd dus door c+ gedwongen om zo´n kaartje aan te schaffen. Dus als ze nu aan mijn hummi gaan zitten krijg ik veeeeeel zin om eens met die mensjes te gaan praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb begrepen zijn de afgelopen tijd de officiele seca boxen (canalplus goedgekeurd) al geupdate via de satelliet voor het gebruik van de nieuwe kaarten. Dus ben wel heel benieuwd of dat mijn common interface straks gaat werken met die nieuwe kaarten van Canalplus.<p>Laten we dit nou afspreken als satelliet liefhebber. Als straks door die kaartwissel je common interface niet meer werkt met de officiele kaarten van Canalplus. Trek dan meteen de machteging in want geen beeld geen rekening :-). Dit geld alleen voor de betalende mensen ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke laat maar komen,<p>

Proggers klaar, soldeerbout en alle rest van de hobby klaar, PC-online, kom maar op met die uitdaging !!!

Ze roepen al jaren "uereka", dit duurde over het algemeen maar even. Laten we wel wezen, ze kunnen niet zo maar ongestraft aan mijn hummie komen.

Ben een betalende abbo, met een leuke hobby, dus kom maar op. Kan altijd nog lekker mens erger je niet gaan spelen met mijn familie.<p>

stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok zal ik nog een keer wat verklappen.

Wie denkt dat met de software update van C+ zijn ci cam waardeloos wordt?

En wat zullen de fabrikanten van die CI cams dan gaan doen denk je?

Nogmaals de beperkingen liggen in de officiele secadozen en zolang ze die niet gaan vervangen en de officiele cam's lig ik geen seconde wakker hoor.

Zolang ze alleen maar wat met de software doen is er echt niet veel aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een software update van je CI hoef je van C+ zeker niet te verwachten want dat mogen en kunnen ze nog niets eens. Waar het hier omgaat is dat C+ het coderingssysteem op kleine punten zou kunnen aanpassen, dat met een softwareupdate in de GOEDGEKEURDE ontvangers kan corrigeren en dan de mogelijkheid bestaat dat je Aston CI het dan niet meer doet. Natuurlijk zou Aston dan ook weer een software update voor de CI kunnen uitbrengen.<p>Feit is nu eenmaal dat Astons een seca-compatible CI op de markt heeft gebracht en zij geen gebruikmaken van de seca licentie om een goedgekeurde CI voor seca op de markt te brengen dus de mogelijkheid bestaat natuurlijk altijd dat SECA met een bepaalde aanpassing de Aston CI buitenspel kan zetten. Denk niet dat het goed is voor het ledenaantal, de leden die ze zo dringend nodig hebben om te kunnen overleven in Nederland, als ze zoiets uithalen dus betwijfel ook echt dat het gebeurd. Maar theoretisch zou het natuurlijk heel goed mogelijk zijn en kan er niets tegen worden ondernomen omdat je als koper van een CI zou moeten weten dat de Aston een compatible CI is en niet een goedgekeurde seca CI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doem scenario :-(<p>Nieuwe update voor aston ci bevat een landcode, en alleen deze software werkt met de coderingsaanpassingen van canalplus.<p>Als dat zo is ga ik een aktie opzetten, met zijn allen naar het Canalplus gebouw en gaan we tegen het gebouw van Canalplus zeiken

(letterlijk en figuurlijk :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satwatcher dat is nu precies waar ik het over heb. Dan zouden ze alle officiele secadozen terug moeten roepen en vervangen. Het Seca(Mediaguard) algoritme

is besturingssoftware en die zit in die doos.

Een landcode is leuk en zal net zo effektief zijn ls die regiocode bij DVD's. NIET dus.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...