Ga naar inhoud


Firefox gebruiken !


Gast BIG JOHN

Aanbevolen berichten

Citaat:
@Albert_H

De tweaks staan bij mij standaard al zo ingesteld.
Maar de opstarttijd is met de /prefetch:1 tweak wel acceptabel.


Ik vraag het nog maar een keer;

Gelden die tweaks ook voor ADSL?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ADSL, maar,,, om het verschil in het opstarten te kunnen aangeven heb ik net de instellingen teruggezet op de oorsprongkelijke waarden. Maar hij bleef echter snel starten, ook een restart van de PC bracht daar geen verandering in.

Wat mij echt stoorde was het trage starten van Firefox. dit duurde soms wel 5 seconden. Ik zag dan aan de indicator van Bitdefender, de virusscanner die ik heb lopen, dat deze druk bezig was met het scannen van files.

Na het uitvoeren van de Tweak gebeurde dat niet meer en starte Firefox altijd binnen twee seconden, meestal binnen de seconde. Ik draai met een 1,2 Ghz Duron.

Nu ik echter de Tweak weer teruggedraaid heb blijft hij snel starten. Waar dat aan ligt, geen idee, ik heb in de tussentijd toch echt niets anders gewijzigd.

Het verschil op het net merk ik niet direct, maar daarvoor zou ik meer moeten surfen, en beter opletten.

Dus, gewoon zelf even uitproberen, dat geeft het meeste inzicht denk ik.

 

Succes Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instellingen kunnen dus in ieder geval geen kwaad met adsl, dat lijkt mij

dan wel duidelijk, ik ga het proberen, bedankt.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
goeiedag
ik gebruik firefox nu enkele dagen en moet zeggen bevalt uitstekend
alleen deze pagina http://www.sgtwickel.nl/ laad hij niet compleet.
hij meld ook niet dat ik wat moet downloaden.
iemand enig idee ???

gr Bart


Geprobeerd en geen probleem met FF. Uiteraard weet ik niet hoe de pagina eruit hoort te zien
maar in mijn beleving wel compleet.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik al eerder heb gereageerd op het feit dat Firefox veilig zou zijn (globaal toen

gezegd; omdat FF nog niet interesant is voor hackers) kwam ik toch vandaag het volgende

bericht tegen http://www.breekpunt.nl/nieuwsbericht.asp?id=10053.

 

Let wel, ik vind het een goede browser, laat dat duidelijk zijn maar krijg en heb geen

illusies over de toekomst en wees en blijf allert.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het volgende probleem!

Ik maak gebruik van firefox en MSN messenger. Bij een actieve msn messenger heb je de mogelijheid om je email te raadplegen. Als ik dan op de link drukt dan gebeurt er niet veel. ff een zandloper, maar geen browser. Normaal gesproken zou dan een browser worden geopend met daarin je hotmail.

Graag zie ik dat ik deze functie weer kan gebruiken met firefox als browser.

Weet iemand hoe ik dit weer in orde kan maken?

 

Alvast bedankt, M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer.... wilt niet lukken. Bedankt voor de moeite Januz!

 

Iemand anders nog een suggestie, hoe ik de hotmail-link in de msn kan activeren met m'n firefox browser??

 

Alle hulp is welkom.

 

Cheers, M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heb nu firefox opstaan en is geweldig.Maar ik weet niet hoe ik de instellingen moet zetten om het KLIK van mijn muis weer te horen?

Als ik bijvoorbeeld ergens aan klik op een site hoor ik geen geluid meer.Dat mis ik wel.

 

Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...