Ga naar inhoud


DVD-recorder die een HD-recorder wordt.


Aanbevolen berichten

De titel klinkt wat cryptisch, maar ik bedoel het volgende: Is iemand van jullie op de hoogte van het feit of er DVD-recorders bestaan die in het bezit zijn van een USB-uitgang ? En dat je daar dan een externe harde schijf op aansluit zodat het een HD-recorder wordt ? Ik heb hier een externe harde schijf liggen van 250 Gb en ik moet zeggen dat ik het prijsverschil tussen een DVD-recorder en een HD-recorder wel erg groot vindt. Minimaal €200 verschil tussen deze beide types terwijl een 80gb harde schijf echt stukken goedkoper is. Met dank voor het meedenken.

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ik weet dat er stand-alone DVD recorders zijn met een firewire aansluiting, maar bij mijn weten is dit alleen een ingang, voor bijv een digitale camera. Die is niet te gebruiken als een uitgang.

Maar een meerprijs van rond de € 150 vind ik niet vreemd hoor (bij Sony) Een 160 Gb kost ook rond de € 100,00. Denk dan ook eens aan een extra IDE poort, plus hardware, plus firmware om eea aan te sturen, en de mogelijkheid om eerst op te nemen op de HD, dan diverse dingen eruit te knippen, reclames etc, dan mooi op een DVD te branden. En dat allemaal met een machine.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...