Ga naar inhoud


[DBOX-II] Super Image Nais2000_Release_Image_13-11-04


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren deze image in mijn dbox2 sagem 1xI, deze versie is er ook voor 2xi, het is een neutrino image. Ik heb altijd enigma gebruikt, maar die ben ik nu al vergeten!.

 

Wat zit er allemaal in:

 

EMU:

Camd336xx

Scam

Newcamd

EvoCamd

 

Volgens mij kun je ze zelfs simultaan laten runnen Verder heb ik de mastercrd aan com 1 hangen, en werkt heel goed, wel ff de kaart uit de lezer bij het opstarten, anders start de box niet, daarna maakt het niet uit wanneer je de kaart insteekt, wordt netjes herkend, seca2, en irdeto2 ook (die laatste heb ik niet getest op werking).

 

Opnemen gaat ook geweldig, met "Simplegrab", ngrab werkt in deze versie NIET. Ook dboxwinsrv gaf problemen met opnames op thor, kiosk. Maar simplegrab werkt ok.

 

Dan kun je nog afspelen op je box, van je eigen opnames, je moet dan vlc installeren.

 

De genoemde proggies zijn allemaal op ump te halen.

 

Verder zapt de box als een idioot, lekker vlot.

 

Kort samengevat SUPER!.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dbox > settings > network.

daar moet je een ip adres invullen, in dezelfde range als je pc/ router.

ik heb bijvoorbeeld alle ip adressen in de range 10.0.0.xxx. subnetmask op 255.255.255.000.

default gateway vul je het ip in van je adsl-modem, bij mij is dat 10.0.0.138.

 

Ik ken je router/ modem niet, maar als je dat ding he3bt ingesteld moet je dat doen via een webinterface, als je dat ip hebt kun je die als gateway gebruiken.

 

Nu moet de box te bereiken zijn, je kunt dit controleren met test network now. Ook kun je met je pc inloggen op de box met telnet, start > uitvoeren >cmd (je komt dan in een dos win, daarna typ je telnet 10.0.0.155 (je eigen gekozen ip van de dbox), daarna vraagt ie om login(root) en wachtwoord (dbox2).

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Verder heb ik de mastercrd aan com 1 hangen, en werkt heel goed, wel ff de kaart uit de lezer bij het opstarten, anders start de box niet, daarna maakt het niet uit wanneer je de kaart insteekt, wordt netjes herkend, seca2, en irdeto2 ook (die laatste heb ik niet getest op werking)."

 

Kun je dit wat nader toelichten? Is dit een alternatief voor de multicam module???

 

M.vr.groet,

 

vdkolk989

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan, bij de neutrino versies wordt er geen debug data via de compoort naar buiten gegooid, vandaar dat je dus de compoort voor andere zaken kunt gebruiken.

 

Bij de enigma versies ken je dus alleen de multicam gebruiken als je andere kaarten wilt gebruiken.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...