ronaldsl Geplaatst: 14 december 2004 Geplaatst: 14 december 2004 ik heb gezocht, maar niet 1,2, 3 MIJN antwoord/oplossing kunnen vinden... Ik draai Zeus op stick, addons ook op stick. (origineel in Flash) Ik kan de addons downloaden en zie ze daarna ook in de addon manager echter, groene knop of OK doen niets. Ik start op mn PC Webbrowser op en zie in plugins bv Links staan. Ik druk op start en ziedaar ik krijg Links op mn TV en kan 'surfen' (het zal toch niet zo zijn dat ik de browser en bv EPG altijd VIA mn PC moet opstarten ??) Wat doe ik fout, waarom krijg ik het niet via de Box voorelkaar ? Graag jullie zeer gewaardeerde oplossingen. ronaldsl *** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen
John van Dreumel Geplaatst: 14 december 2004 Geplaatst: 14 december 2004 Jij hebt 't over de groene knop. Probeer de gele eens. daar staan de addons onder. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
ronaldsl Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Geplaatst: 14 december 2004 ik bedoel als ik in de addon manager sta, moet ik de groene knop indrukken toch ?
John van Dreumel Geplaatst: 14 december 2004 Geplaatst: 14 december 2004 Nee hoor. De gele knop en niet bij de addons manager. De gele knop in de addons manager daar kan je handmatig addons installeren. Dus uit de manager en dan gewoon met de gele toets de addons kiezen. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
ronaldsl Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Geplaatst: 14 december 2004 ga het proberen, thanx ronaldsl
John van Dreumel Geplaatst: 14 december 2004 Geplaatst: 14 december 2004 Graag gedaan. De volgende keer kan jij mij misschien wel van tips voorzien. Zo leren wij allebei weer wat bij. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen