Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik heb gezocht, maar niet 1,2, 3 MIJN antwoord/oplossing kunnen vinden...

Ik draai Zeus op stick, addons ook op stick. (origineel in Flash)

Ik kan de addons downloaden en zie ze daarna ook in de addon manager echter, groene knop of OK doen niets.

Ik start op mn PC Webbrowser op en zie in plugins bv Links staan. Ik druk op start en ziedaar ik krijg Links op mn TV en kan 'surfen'

(het zal toch niet zo zijn dat ik de browser en bv EPG altijd VIA mn PC moet opstarten ??)

Wat doe ik fout, waarom krijg ik het niet via de Box voorelkaar ?

Graag jullie zeer gewaardeerde oplossingen.

ronaldsl

*** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen

Posted

Jij hebt 't over de groene knop. Probeer de gele eens. daar staan de addons onder.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Posted

Nee hoor. De gele knop en niet bij de addons manager. De gele knop in de addons manager daar kan je handmatig addons installeren. Dus uit de manager en dan gewoon met de gele toets de addons kiezen.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Posted

Graag gedaan. De volgende keer kan jij mij misschien wel van tips voorzien. Zo leren wij allebei weer wat bij.

Greetz

John