theparasol Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Het leek mij een leuke aanbieding maar in mijn Xtreme 9000 (UCAS) kan geen harddisk ingebouwd worden. Dat gedeelte zit rudimentair op de printplaat. Ik heb reeds een duits forum gevonden waar een handleiding staat voor een ombouw naar de pvr versie. Ik heb inmiddels penta 1.20 aangebracht en loopt prachtig met een groene seca2 pas. Mijn vraag, wat goede links naar verbeterde firmware en settingeditors, technische tips en tricks. Bestaat er een fanclub van? Hier op het forum worden er maar weinig woorden aan vuil gemaakt. P.S. op de doos staat 'the real dreammachine' Kan iemand me verklappen wat zo'n tuner op dit moment nieuw moet kosten? Ik heb begrepen
theparasol Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Geplaatst: 7 februari 2005 topic kan dicht, het boeit blijkbaar niemand behalve mij.
gerrit B Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 alles boeit, maar soms zie je bepaalde dingen over het hoofd kijk bijv. eens bij de sponsors/reclame op dit forum, of klik links eens aan. Dan zul je zien dat het antwoordt op jouw vragen binnen handbereik ligt. Verder heb je het over een Xtreme 9000, maar voor zover ik weet bestaat er een Xtreme STR, Xtreme PVR, Xtreme hornet ed. maar als je Google gebruikt en als zoek item Xtreme + satellietontvanger gebruikt, dan vindt je ook het nodige. Je zou ook hier eens kunnen kijken http://home.planet.nl/~$#@%!%#$#@#!/ suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen