Ga naar inhoud


Wat kan ik hiermee LSI logic 53C810 SCSI kaart


pillie

Aanbevolen berichten

Vanmorgen heb ik een SCSI PCI LSI logic 53C810 SCSI kaartje uit een oude P2 geplukt heb ik hier wat aan i.s.m. mijn Maxtor SCSI 10K 111.

Ik denk zelf dat het niet gaat werken maar ik kan maar weinig info erover vinden mede doordat ik nog weinig weet van SCSI adapters en dergelijke.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


De connector op dat kaartje is waarschijnlijk een 50 polige box header. De aansluiting op je harddisk is waarschijnlijk een 68 polige "printer" connector. Het kaartje is narrow scsi, de harddisk is wide scsi. Hiervoor kan je adapters kopen die je op de harddisk zet, en dan kan je daar een 50 polige flatcable op aansluiten die naar je scsi controller gaat.

Het gaat wel werken, maar echte prestaties krijg je er niet uit. Daarvoor moet je toch echt naar minimaal een U2W adapter gaan kijken....

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je voor mij dan een tip wat voor U2W adapter ik zou kunnen aanschaffen,niet te duur graag want ik heb prijzen gezien die ver over de 200 euro uitkomen.

 

Deze zag ik voor 30 euro:

 

Adaptec 2940U2W

 

post-2542-1318258194,0842_thumb.jpg

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 2940(U2W) was vroeger een van de beste adapters. Ik heb er zelf nog twee in gebruik wink.gif ... Dus als je die kan krijgen voor 30 pleuro, gewoon kopen dat ding. De prestaties zullen goed genoeg zijn met een schijf op de bus. De schijf kan ook een U160 of een U320 schijf zijn, maar dat is alleen de controller. Ik heb zelf nog 10k schijven op een U2W adapter gehad, en die schijven gebruikte gewoon de gehele bandbreedte van de bus.

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...