Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb vandaag op de stick zowel de Hydra Poseidon als de Hydra Zeus geinstalleerd, het cpanel van de Poseidon kan ik nog wel updaten maar niet het cpanel van de Zeus waardoor ik ook geen nieuwe softcams kan downloaden. Is het mogelijk om het cpanel van de Poseidon image in de Zeus image te gebruiken dus gewoon door cpanel.xml over te zetten.
John van Dreumel Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Hallo Hendrikus, De vroegere images van de Hydra worden niet meer ondersteund als er een nieuwe image is gelanceerd. De key's zal je zeker niet meer kunnen updaten met een oudere image. Oplossing is dus de laatste, de Phoenix, installeren of alles er handmatig in plaatsen. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Het cpanel wat er bij mij in zit is van 05-12-2004 en het url wat daar in zit om softcams te laden klopt niet meer. Ik zou dus een later cpanel moeten hebben met een goede url om softcams te kunnen downloaden, maar daar zal wel niet meer aan te komen zijn. Bedankt voor je antwoord.
pietpiet50 Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Als je de berichten op het board even had gevolgt, had je geweten dat ze een nieuwe url hebben, omdat ze van server zijn verhuisd. En het nieuwe c-panel is encrypted omdat bepaalde mensen het gingen veranderen, en daardoor problemen konden ontstaan. Wellicht kan je het nieuwe c-panel in de oude image zetten ? Even testen en je weet het. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen