Ga naar inhoud

Engelse ruDream Site

Gast Bart Simpson_2

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik gebruik nou een aantal dagen ruDream en moet zeggen dat ik er best tevreden over ben, ik zou graag nog wat image specifieke vragen stellen, maar mijn russisch is beneden maats.. Dus als iemand een forum ofzo weet waar een hoop know how is en waar engels gesproken wordt dan hou ik mij aanbevolen !

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen RUdream site. Als je deze hebt gevonden houd ik me aanbevolen. Op de volgende site haal ik wel mijn Addons en firmwares.

<a href="Dreamboxworld" target="_blank">http://www.dreamboxworld.com/dbw/main.htm</a>

Heb jij nog een paar goede sites?

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op google zoeken naar "(*&%#*)&$)(#*%".

(Weet niet of ik een directe link naar dit forum mag plaatsen).

Daar is een speciaal rudream topic, waar ook programmeurs van RuDream regelmatig te vinden zijn...

[color:"red"] aub de blacklist niet omzeilen (waarschijnlijk onbewust). via PM of e-mail graag, thnx [/color]

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dus af waarom zo'n link hier niet mag ??

ik heb wat gebruikers vragen over rudream , maar heb niet het idee dat veel mensen er gebruik van maken hiero. vandaar de vraag waar ik die info wel kan vinden.

graag een PM van mensen die het weten maar hier niet mogen posten.

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen