bert79 Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Heb nu radegast 3 final maar wil terug naar 3.14. als ik bij de adons kijk heb ik daar radegast 3, 3.14 en 4 in staan. hoe wissel ik de aktieve naar 3.14? in de hydra kan ik alleen nog kiezen tussen 3 en 4. bij de laatste krijg ik de kaartlezer niet werkend.
pietpiet50 Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Het beste is altijd voordat je een nieuwe emu installeert de oude altijd verwijderd. Hierdoor neemt de kans op problemen af. Ik zou alles even verwijderen uit je lijst (evt. kijken via telnet of alles ook weg is), en dan opnieuw installeren. De radagast 4beta werkt bij mij prima icm hydra en een canaldigitaal kaart, zonder aanpassingen. Wel even slot aangeven van de kaart. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Crest Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Citaat: Heb nu radegast 3 final maar wil terug naar 3.14. als ik bij de adons kijk heb ik daar radegast 3, 3.14 en 4 in staan. hoe wissel ik de aktieve naar 3.14? in de hydra kan ik alleen nog kiezen tussen 3 en 4. bij de laatste krijg ik de kaartlezer niet werkend. Lukte mij ook niet. Daarom gereboot met de firmware in de flash, de usb stick geformatteerd, Hydra opnieuw er op en zonder Hydra nes te updaten Radegast weer geinstalleerd.
John van Dreumel Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Hi, De scenario's zoals bovenstaand had ik dus ook. Heb je een image in de flash staan dan eerste even een flasherase en dan de emu installeren. Mij lukte het destijds ook niet anders. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
bert79 Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Geplaatst: 21 mei 2005 3.14 kan ik niet meer via het control panel ophalen. ik moet hem dus handmatig instaleren. kan iemand mij stap voor stap uitleggen welke file's ik waar moet zetten. ik heb de imige op een multieboot usb stick staan. moet ik bvb de file's via mnt-usb-hydra in de dir's plaatsen of direkt in de dir's? via de database kan ik hier niets over vinden, dus graag een link of uitleg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen