Ga naar inhoud


luxcrypt decoder


Matchless

Aanbevolen berichten


In mijn museum is nog wel een plekkie vrij wink.gif" border="0<P>Maar je kunt hem natuurlijk ook 'modificeren'. Zoek eens met een zoekmachine zoals 'giegel' en je vindt gegarandeerd wat je zoekt...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 2 van die LuxCrypt decoders hebt, kun je ze onder je voeten binden en er tijdens de wintersportvakantie mee door de sneeuw lopen.<BR>Is dat geen zinvolle toepassing....?<BR>Wie kijkt er nou naar canal+ zonder geluid..?<BR>OK, de "open wonden" films liefhebbers misschien. Die kunnen de geluiden er dan zelf bij verzinnen.<BR>Of we kunnen met z´n allen al die dekoder troep zo bij Canal+ voor de deur flikkeren.<BR>Maar dan heb ik weer niks voor de wintersport. mad.gif" border="0mad.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb hem omgebouwd(moest zelfs een printje bij)maar heb nog steeds ge-inverteerd beeld, en geen geluid.<BR>wie heeft tips.<BR>het gaat mij niet om het kijken naar c*n*l+<BR>maar om het experimenteren.als ik wat wil zien pak zet ik m'n 9500 aan(niet dat het zich loont om c*n*l+ te kijken, PW is beter)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...