Ga naar inhoud


Kabel antenne autoradio gezocht


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe autoruit steken (VW T4), en omdat mijn autoantenne (telescopische) toch al een duw gehad heeft nam ik een ruit met ingebouwde antenne....

 

O wée!!!

Onderaan de ruit zit een hele speciale lage profiel connector (diam 6mm H=4mm met een klein kontaktpunt in het center)

Nu moet eerst de kabel met die speciale conn erop want eens de ruit erin gelijmd kan je er niet meer aan!!!

Vanwege de verlofperiode heb ik al diverse VW centers gebled maar geen respons...

Hoe noemt zo een stekker of kent iemand het bestelnummer van zo een kabel met aan de andere kant de klassieke autoantenne plug?

Het is ook wel zo dat die binnengeleider van de antennekabel niet soldeerbaar is!

Is dit een connector alleen voor dit model of is die een standaard voor diverse merken met in ruit gegoten antennes? Welk is het type conn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet denk ik het nieuwe type hebben, hier zijn diverse verlopen voor zie de

bijlage.

 

Zijn gewoon te koop in iedere automaterialen-winkel.

 

Grtz, comtech.

930004-Autoplug.zip

Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak.

 

Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, en vanwege verlof de meeste gesloten!

Op de ruit zelf, zit onderaan midden in de zwarte boord, aan de rechtse kant een klein" pressionnetje" (sorry vlaams woord) zoals op vroegere kledingsstukken!

De diameter is 6mm en de hoogte is 4mm, en in het midden is een rondje dat als kontakt-opp dient voor de centrale geleider van de antenne!

Alvorens de ruit te lijmen wordt de adaptorkabel naar de radio gelegd, en dan het andere uiteinde over de ruitplug gedrukt; pas dan kan de ruit gemonteerd worden!

Mogelijks werken ze bij VW vanaf morgen en kan ik erom gaan of bestellen... x dagen wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...