Miauw Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Heeft de ASTON WAMBA 311 ook een week EPG van Canaal Digitaal? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Icon Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Nee. Alleen het huidige, en het komende programma. Groeten, Lourens De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
JBnl Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Toont de wamba now/next tegelijk in de channel banner als je zapt ? groeten,JBnl
Miauw Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2005 Vreemd, al die goedgekeurde ontvangers hebben toch een complete EPG van Canaal Digitaal, die Aston Wamba 311 is toch ook goedgekeurd? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
uniden Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 nee dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Icon Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Onlangs is hier een draadje geopend over "goedgekeurde" ontvangers. daarin lees ik oa.: Citaat: Goedgekeurde SECA MEdiaguard ontvangers hebben een maximum opslagcapaciteit van 999 kanalen (met de officiële software). Ze hebben een eigen EPG (Elektronische Programma Gids) die afwijkt van de standaard EPG zoals die door andere satellietontvangers/satellietproviders ondersteund/gehanteerd wordt. De "Wamba" kan 4000 kanalen opslaan, en is niet "goedgekeurd". @JBnL: Nee. Tijdens zappen, komt wel de zendernaam onder in beeld, maar geen EPG. Groeten, Lourens De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
planetbitworld Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 De wamba is alleen goedgekeurd in frankrijk niet in nederland. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Miauw Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2005 Ok, tnx. Zonde, want het display heeft wel wat i.v.m. dat je dan ook makkelijk kan zien naar welk radio station je luisterd, want om daar dan weer de TV voor aan te moeten zetten is ook weer onhandig. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
uniden Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 de radiokanalen kun je wel op het display zien greets herman dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Miauw Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2005 Ja, maar zonder uitgebreide EPG is die ontvanger wat minder aantrekkelijk, zeker gezien de prijs. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen