Ga naar inhoud


Welke Cams en welke tuners lopen op SmartWi


Aanbevolen berichten


  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik ben in het bezit van de nieuwste smartwi client card versie 6!!!. Deze werkt perfect met de comwell mc-45. Er zit ook geen vervelend ledje meer op. Dit zijn de volgende verbeteringen:

 

Here is a list of changes on the new Client:

 

1) Due to a bug in the used microprocessor, there was an unwanted glitch on smartcard data-line, shortly after the power was applied. A few receivers on the market were not happy with this glitch, and were therefore not able to work with the SmartWi Client. Known receivers that will benefit from this new correction:

 

a. PIONEER TS4 BCT-1410/1420/1430/DBR-S100NL2/S100I2/S100F2/S200NL/S200I/S200F

 

b. Comwell MC-45

 

2) A pull-up resistor has been added to the smartcard data line; this was due to a design flaw in the Cherokee Maestro 9000 NG-4 receiver.

 

3) The Client has been made 2.5mm longer, to avoid conflicts between the set-top-box and the plastic cover on the Client.

 

4) The antenna has been optimized (8-10dB); this should give improved transmission reliability.

 

5) The old Client worked with a fixed clock rate and was therefore not compatible with receivers operating with a variable clock rate. The new Client has an option for using a new ‘variable clock rate’ circuit. With this new circuit, we can now support

 

a. Matrix CAM Reborn

 

b. MAXplus HTS 2100S

 

6) There is no LED on the Client anymore, as most people found this flashing blue light annoying in their living room.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas komend weekend weer thuis dus kan geen foto online zetten. Hij lijkt zeer sterk op de oude alleen een andere processor, geen ledje en alle printsporen aan een zijde en een beetje langer (2,5mm). Midden maart zullen alle nieuwe smartwi's sets uitgerust worden met de nieuwe client card versie 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vraagje werkt het ook op een Philips 5816 , die heb ik boven staan?

Beneden heb ik een SAB Explorer , daar werkt het wel op las ik hier.

Bedankt alvast.

 

Maakt het ook nog uit of je een zwarte of een groene canal+ kaart heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vraagje werkt het ook op een Philips 5816 , die heb ik boven staan?
Beneden heb ik een SAB Explorer , daar werkt het wel op las ik hier.
Bedankt alvast.

Maakt het ook nog uit of je een zwarte of een groene canal+ kaart heb?


zwart of groen maakt niet uit, het werkt.
Maar het oude type: DST5816/03 heb ik niet getest.

Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Citaat:
werkt de SmartWi ook in de nokia 9500 (dbox1)
het zal voor mij een uitkomst zijn


Heb je hier al een antwoord op gehad ?

Ik ben hier vandaag aan 't stoeien geweest met zowel de Nokia (NoOneManIt 1.2 ) i.c.m. de Echostar DSB 9800 .
Hiervoor de Irdeto sw versies 1223 / 1226 / 1230 en de 1232T1 gebruikt , met geen enkel positief resultaat .
Ook de Nokia met solosammy en de Nokia met de NoCut cam i.c.m. de Philips 7072 en de SW 1218 12dB geen resultaat .

Ik begin nu te twijfelen of deze Smart-wi wel goed is omdat ik eerder met een andere Smart-wi met de Philips 7072 en de SW 1218 12dB wel succes had .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...