Gast Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Na het plaatsen van een memory stick heb ik op de blauwe knop gedrukt en in plaats van USB disk setup heb ik per ongeluk op move var to usb stick gedrukt.op zich zou dit volgens mij geen probleem moeten zijn als ik de stick er in laat zitten maar als ik nu een programma van internet af wil halen gaat dit niet in krijg geen software list te zien hoe kan ik var nu weer terug plaatsen?????? BvD Drefter
John van Dreumel Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Hi, Ik zou gewoon even snel de image opnieuw erin blazen (na een erase image) en opnieuw beginnen. Na een minuut of 20 loopt alles weer als een zonnetje. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Intersound Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Move VAR to USB is geen echte move. De originele var wordt gekopierd naar de usb stick, waarna bij het opnieuw opstarten van de dreambox de originele var met rust wordt gelaten en er dus gebruik wordt gemaakt van de nieuwe VAR op de usb stick. Als je dus de dreambox afsluit (echt uit, dus niet standby) dan kan ja de usb stick verwijderen. hierna kan je opnieuw opstarten, waarna de originele var in de flash weer wordt gebruikt. Als je de usb stick formateerd in een windows machine, dan kan je daarna hem weer terug plaatsen in je dreambox. Na een herstart kan je hem dan formateren in je dreambox. Dit betekend dan ook, dat als je van alles heb ingesteld en geinstalleerd in je dreambox met var op usb en je verwijder later de usb stick weer, dan ben je op dat moment al je programma's en instellingen kwijt. Dit is dus best wel makkelijk om iets uit te proberen. Werkt het niet, dan herstart je de dreambox zonder usb stick en formateer je de usb stick in je pc. Hierna kan je dan weer 'vers' beginnen. ps denk dat het probleem met het updaten van de software niets te maken heeft met de usb stick.................
Tonskidutch Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Citaat: Move VAR to USB is geen echte move en over welke dreambox met welk image hebben we het hier? niet te algemeen zo'n uitspraak doen betreffende de move /var. cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Het is weer voor elkaar inderdaad gewoon uitzetten en weer opstarten zonder usb stick en alles doet het weer beankt voor de reacties Gr Drefter Ps het gaat om een Dream box 7000s met 120 GB schijf.
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Waar vind je die 'MOVE VAR TO USB' terug? Ik vind deze niet onmiddellijk terug onder de blauwe knop, heb een dreambox 7020 met Gemini 2.0. Dank U.
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 extra settings bousie, je moet wel altijd even je menuutje doorklikken wat daar zoal aan mogelijkheden instaan. anders leer je de dreambox nooit kennen als je dat niet eens doet dan zal zoeken op onze site (aanbevolen of niet) ook zeker nooit gebeuren. zoekstring move var.. is veel geschreven. herhalen is suf. cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen