theparasol Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 Ik vraag me inmiddels af waar dat jumperblokje voor dient. Als iemand het weet hoor ik het graag. Trouwens wij hebben de dreambox aangesloten op een provision tv en kan maar niet de correcte codes voor de tv vinden. Het is zo'n zilvergrijze van de voetbalweken van 2 jaar terug, gekocht bij een lokale bouwmarkt.
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 kun je de afstandsbediening mee programmeren. staat al ergens op het forum uitgelegd. cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Gast Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 Hoi theparasol Volgens het handboek van de dreambox 7000s is de code voor Provision tv 0067 Augisat
Gast Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 Citaat: zoek eens op JP1 hahaha, 1 treffer. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...p;page=0#975948
Gast Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 google zoekt wat makkelijker, en daar vind je meer dan genoeg over JP1
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Je moet bij het zoeken even opgeven dat-ie wat verder terugzoekt dan 1 week. Ik kreeg bij zoeken hier op sat4all 139 hits... Greetz, Lion.
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 http://groups.yahoo.com/group/jp1/ ook een goede group voor jp1 codes groetjes bassie
theparasol Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Geplaatst: 20 september 2005 Ik snap het, begrijp dat er weer een kabeltje nodig is om de afstandsbediening van nieuwe codes te voorzien over de JP1 connector. Het is dus geen jumperblokje maar een interface om de afstandsbediening nieuwe kunstjes te leren.
Gast Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Citaat: Je moet bij het zoeken even opgeven dat-ie wat verder terugzoekt dan 1 week. Ik kreeg bij zoeken hier op sat4all 139 hits... Greetz, Lion. Oh, die optie heb ik niet eens bekeken. Ik ben eigenlijk meer thuis op een phpbb forum. Maar zelf vind ik het philips concept ook niet eens zo gek. Met alle RC-5 codes. Genoeg info, en alle philips app. draaien erop. Mischien dan wel een probeer indien je alle andere codes wilt hebben, om andere app. aan te sturen. Ik kan nu ook mijn tv aansturen met mijn a.b. van de droomdoos. Had dan misschien wel niet gekunt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen