Ga naar inhoud


Topfield 5200PVRc + Alphacrypt 3.05 + TVhome werkt !!!!!


grunnsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

grunnsat en A_Huisman hebben jullie ondertussen al meer nieuws of een oplossing voor de bovenstaande problemen. Voor zover mij bekend heeft de Nederlandse Topfield importeur deze PVR in het leveringsprogramma opgenomen, dus dan zou je ook verwachten dat de importeur de boel getest heeft en eventuele gevonden problemen heeft laten fixen door de fabrikant. Hebben jullie al contact met de Nederlandse importeur over deze problemen? En zoja, hoe reageert de importeur hierop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog geen mailtjes richting de fabrikanten gezonden (importeur mailen lijkt me niet gepast; product komt niet bij hen vandaan). Problemen zijn nog precies zoals voorheen. Programma's die gecodeerd opgenomen worden geven bij weergave meestal een zwart beeld (teletekst werkt dan wel prima; inclusief de tijd DUS er komt wel degelijk informatie voorbij).

 

Ben al een paar weken met een scheef oog aan het kijken naar andere systemen (PC met DVB-C kaartjes) maar ook daar is het allemaal nog niet "koek en ei".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi grunnsat en A_Huisman

 

heb deze topic ééns door gelezen dit lijkt heel veel op de problemen die de mensen met een satelliet ontvanger hebben van Topfield (TF5***PVR)

 

2 zenders opnemen en dan doet er maar één het bij terug kijken

een gecodeerde opname naar een paar dagen niet meer terug te kijken

 

enzenz

 

heb hier voor de gene die een satelliet ontvangen hebben een mail over gestuurd naar Korea het antwoord was dat ze er mee bezig zijn

zodra ik weer contact heb met Korea zal ik ook melden dat het bij de kabel ontvanger het zelfde probleem is

 

misschien kan ik jullie hier mee helpen

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Topfield Europe ook al een berichtje gestuurd, en een heel vriendelijke Duitse juffrouw verzekerde mij dat ze het hebben doorgestuurd naar Korea. Er zou zeker antwoord komen, dus we moeten maar even afwachten.

 

De site van Topfield Nederland is al dagen uit de lucht, ik krijg alleen maar een foutmelding op het scherm. Ik kan dus ook niet zien of zij de 5200PVRc al in het leverinsgprogramma hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De site van Topfield Nederland is al dagen uit de lucht, ik krijg alleen maar een foutmelding op het scherm. Ik kan dus ook niet zien of zij de 5200PVRc al in het leverinsgprogramma hebben.

Hier hetzelfde probleem met de toegang tot de Nederlandse Topfield site. De laatste keer dat ik wel toegang had stond de 5200PVRc er wel gewoon tussen. Dus hij zit in het leveringsprogramma.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben al een paar weken met een scheef oog aan het kijken naar andere systemen (PC met DVB-C kaartjes) maar ook daar is het allemaal nog niet "koek en ei".


PC/Mac TV kaarten:
- TwinhanDTV Cab-CI
- TechnoTrend Premium C-2300
- TechnoTrend Budget C-1500
- FloppyDTV
- FireDTV
- Elgato Eye-TV 610
- KNC One TV-Station DVB-C
- KNC One TV-Station DVB-C Plus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mail vannacht nog verstuurd

 

daar ik weekelijks contact heb met Korea verwacht ik binnen een paar dagen antwoord

 

welke firmware hebben jullie er nu in staan op de site van Korea kan ik er maar één vinden die van 13 sep 2005

 

van de importeur moet je niet veel verwachten die is niet zo snel met antwoord hellaas

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
welke firmware hebben jullie er nu in staan op de site van Korea kan ik er maar één vinden die van 13 sep 2005

 

Die versie heb ik er op staan.

 

Het zou mij overigens niet verbazen als de Alphacrypt het probleem blijkt te zijn. Als ik het allemaal goed begrepen heb zijn er ook nog andere cams die van dezelfde Eurocrypt hardware gebruik maken. Bij de satelliet ontvangers werken sommige van die cams prima, en andere bepaald niet als je ze inzet voor dual decoding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat zou ik niet durven zeggen wat ik wel weet is dat Topfield het nog niet onder de knie heeft in de firmware

 

gebruik zelf een Aston in mijn tuner maar dual decoding werkt niet goed dus ik het het uit staan sterker nog ik ben terug naar een oudere firmware versie

 

ze hebben mij gemaild dat ze er mee bezig zijn om het op te lossen voor wat betreft de satelliet tuners

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...