Ga naar inhoud


kan het hier of niet probeer het gewoon sky kaart


Gast

Aanbevolen berichten


Uhm, wat is nu je vraag eigenlijk?

 

Een sky card is voor de sky kanalen.

Aston is dat geen receiver?

Oh ja:

Je topictitel zal ook geen prijzen winnen.

 

-EDIT-

Na nog eens je volzin te hebben bekeken bedoel je volgens mij of je een sky kaart in een dreambox via een aston CI module werkt?

 

Je hebt niet gezocht, dat is al zoooo vaak behandeld.

 

Bij voorbaat excuus als ik je toch niet heb begrepen.

Assumption is the mother of all fuckups

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

cellie ik hoef geen prijzen te winnen, maar als jij zon slim jochie bent heb je men vraag wel begrepen. en zoeken waar bemoei jij je mee je hoeft geen antwoord tegeven. als je de vraag niet aan staat lees er lekker overheen en denk het de jouwe ervan .

als je ruzie hebt met je vrouw hoef je niet bij mij gal te spuwen.en exuses hoef ik van jou niet ga ergens anders zielg doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toen was er niemand meer die antwoord durft te geven.

 

moet wel zeggen dat het allemaal een beetje onduidelijk is/was.

 

in elk geval..sky kaart ? sky italia of sky bsky ?

 

In elk geval zijn daar geen modules voor die je kan gebruiken in de DB. Deze kaarten werken alleen met officele hardware, of in de dreambox met een EMU, en daar is heel veel over te vinden hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

makky: Als je te lui bent om te zoeken voor je post en gaat schreeuwen tegen mensen die je dit vertellen, dan ben ik bang dat je erg weinig hulp zal gaan krijgen op de meeste forums.

 

Mensen persoonlijk aanvallen ("ruzie met je vrouw") is al helemaal triest; JIJ bent degene die iets vraagt, als de antwoorden je niet aanstaan moet je niet gaan gillen als een baby van een week oud die honger heeft, dat werkte misschien toen je zo jong was, de kans dat dat nog steeds werkt, is niet zo heel groot.

 

Om deze post toch nog enigszins constructief te maken, is hier een linkje waar je misschien wat aan hebt:

 

klik

Link naar reactie
Delen op andere sites

een cursus nederlands zou dus ook wonderen doen.

ik mag zijn eerste bericht zoveel keren lezen als ik wil, ik snap helemaal niet wat zijn vraag is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...