Miro Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Voor mijn Nederlandse vrienden blue and black skins spec voor PLI image.(4:3 versions) Groeten MX 1028600-PLI_EX1_bb.zip
Hyunday magic Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Hoi Miro, Bedankt namens Team PLi® Er zit wel een foutje in de skin, betreffende de lcd klok in standby modus. Die is echt veel te groot en past niet op het display. Met de volgende aanpassingen, gaat het prima: <map name="lcd.standby.clock" font="lcd_timer" size="45" /> <object name="enigma_lcd_standby"> <eZapLCDStandby position="0:0" size="120:64"> <eLabel position="0:10" size="115:50" font="lcd.standby.clock" name="clock" /> </eZapLCDStandby> Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Jean-Claude Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 dit is inderdaad een mooie skin, en eindelijk eentje die de encryptie-modes terug laat zien in PLi. Werkt perfect mits bovenstaande aanpassing. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
holles Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Citaat: en eindelijk eentje die de encryptie-modes terug laat zien in PLi De platina skin doet dit ook. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
jackren Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 misschien stomme vraag, maar hoe zet ik deze skin handmatig in image? (Ik dacht dat pli image geen mogelijkheid in menu had om bestanden handmatig te installeren zoals bij gemini)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen