Max Power Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Hallo Lui, Heb een kennis belooft zijn dsb9800 ff vol te zetten met fta kanalen, maar wee eigenlijk niet met welke software ik dat zou moeten doen. De software die ik dacht te gebruiken is niet voor deze oude doos beschikbaar. Heeft iemand tips voor me en mischien ook een complete FTA lijst voor 19.2 voor dit oud beestje, het gaat me puur om software om de boeketten te editten, en ook hoe voeg ik boeketten toe, een eventuele tip hoe ik dit handmatig doe is ook welkom. Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
trust Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Helaas is er voor dit type geen progje of editor voor de kanalen . Deze moet je er met de hand in kloppen . Dat gaat als volgt : Druk : menu-6 (ontvanger instellingen)-8 (installatie)-1 instellingen)-2 Programma-boeketten). Hier dus de juiste waarde's invullen . Om de kanalen in de Fav. lijst te zetten druk je : menu-6-1 (TV-kanalen rangschikken) dan 1 (Toevoegen) daarna het boeket kiezen dat je erbij gezet hebt . Dan verschijnt een lijst met kanalen ( mits de ontvanger aangesloten is ) die in dat boeket zitten , deze kun je aanvinken . Met 100 kanalen is de lijst vol . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen