Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Kan wel een settinglijst naar de dm500s uploaden, maar als ik heb via addon en download and install wil installeren en bv. de joske settings aanklik dan krijg ik het antwoord dat mijn harde schijf te klein is. werk met gemini 2.50 en heb camd3 erop staan. wat doe ik fout?
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 de settingslijst kan te groot zijn voor het beperkte dm 500 /var kijk eens onder blauw addons setup hoeveel /var % is daar vrij?? cheers Slow Rumer
drz Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 En als je nu eens een programma'tje als 'dreamboxEdit' gebruikt? Bij mij gaat dat eigenlijk altijd goed. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 natuurlijk de Llama dreamboxedit gebruiken.. maar als de settingslijst te groot is... bijvoorbeeld een rotor lijst van oost naar west.. kan het een probleem zijn. dan is een optie met de dreamboxedit die lijst te verkleinen. door onnodige en of nooit bekeken settings weg te halen. cheers Slow Rumer
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 gebruik inderdaad lama editor, heb ongeveer 15% vrij dus 85% bezet, heb de joske astra/hotbird lijst. groetjes Marco
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 dan heb je wel erg veel rommel der in staan als je 85% /var vol hebt kijk eens of je iets van onnodige plugins etc kunt verwijderen.. blauw addons delete eventueel /var/tuxbox/config/enigma/plugins kijken voor .so etc cheers Slow Rumer
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 heb nu bijna alles gewist wat ik kon wissen. heb nu 66% vol maar kom nog ca. 70 KB tekort had er ongeveer 600kB vrij maar geeft aan dat ik 670kB moet hebben dacht dat ik mijn camd3 complete kon wissen en alleen het script laten staan maar dat is niet het geval. moet dus nu mijn cam opnieuw laden. maar ja zo is het leven van een hobbyist zijn er nog andere mogelijkheden om dingen te wissen of andere trucs?
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 die settingslijst zelf kun je toch ook optimaliseren? ik heb er laatst eens eentje opgeschoond.. als test ik knikker alles uit zo'n lijst waar ik toch nooit naar kijk. daarmee kun je beslist het een en ander kleiner maken. cheers Slow Rumer
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 denk inderdaad dat dit zal moeten. ga hem opschonen. bedankt voor de antwoorden. Groetjes Marco
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Is inderdaad gelukt heb nu een aangepaste settingslijst in mijn droompje staan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen