Ga naar inhoud


iso bestand in stukken verdelen


Gast

Aanbevolen berichten

hoi..hoi..

 

Ik heb hier een iso bestand van ongeveer 664 MB. En die wil ik aan iemand doorgeven, maar om het te mailen is het te groot. Dus wilde ik graag weten of er een manier is om deze iso in meerdere stukken te delen, zodat ie via de mail gestuurd kan worden.

kan iemand mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan met WinRar of WinZip. Ongetwijfeld zijn er meerdere programma's die dit kunnen, maar dit zijn de programma's die de meeste mensen toch al hebben....

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoi..hoi.. Ik heb hier een iso bestand van ongeveer 664 MB. En die wil ik aan iemand doorgeven, maar om het te mailen is het te groot. Dus wilde ik graag weten of er een manier is om deze iso in meerdere stukken te delen, zodat ie via de mail gestuurd kan worden.
kan iemand mij helpen???


Als je er van uit gaat dat een gemiddelde mailbox tussen de 5 a 20 MB ruimte in beslag mag nemen kan je uit rekenen in hoeveel stukken je het moet gaan delen. Je moet een stuk versturen en de andere kant moet eerst de mailbox leeg halen voordat je het volgende deel kan sturen anders zit de mailbox vol. Is het niet handiger om hem ergens op zo'n gratis mega upload site neer te zetten of nog gemakkelijker en zeer waarschijnlijk nog sneller ook de cd met het ISO bestand gewoon versturen via TPG?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...