Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 Hallo, ik had alles aan de praat: Casema met dreambox 500C en Fastlemmy_2.20_DM500C_Revisited. Maar nu de preview van 2 weken voorbij is werk het niet meer. Ik heb optijd de papieren naar casema gestuurd. Kan het zijn dat Fastlemmy de activering PIDs niet ziet van casema ??? Weet iemand hoelang casema deze PIDs verstuurt ?? Heeft iemand in de buurt van veenendaal een "officiele" decoder waar ik mijn kaart kan laten activeren ??? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 kijk HIER bijlage appiemulder.. camd3 met config bestanden downloaden via blauwe knop addon / download and install dan de gepatchte versie van appiemulder erop (overschrijven /var/bin) dan moet die kaart ook licht krijgen na ontvangst van de puls. lees ook even zijn uitleg. cheers Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten