Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Casema met Dreambox 500C (Activeren)


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik had alles aan de praat:

Casema met dreambox 500C en Fastlemmy_2.20_DM500C_Revisited.

 

Maar nu de preview van 2 weken voorbij is werk het niet meer.

Ik heb optijd de papieren naar casema gestuurd.

Kan het zijn dat Fastlemmy de activering PIDs niet ziet van casema ???

Weet iemand hoelang casema deze PIDs verstuurt ??

 

Heeft iemand in de buurt van veenendaal een "officiele" decoder waar ik

mijn kaart kan laten activeren ??? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Geplaatst:

kijk HIER

bijlage appiemulder..

 

camd3 met config bestanden downloaden via blauwe knop addon / download and install

dan de gepatchte versie van appiemulder erop (overschrijven /var/bin)

 

dan moet die kaart ook licht krijgen na ontvangst van de puls.

 

lees ook even zijn uitleg.

 

cheers

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...