Ga naar inhoud


prijsverschillen vliegtickets zoek paginas


Han Peekel

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik ben voor het online boeken: prijzen van vliegtickets aan het vergelijken,en zie voor het zelfde vluchtnr naar Miami Florida de ene zoekpagina 492 euro geven en de andere 723 euro .

Bij de andere vluchtnrs zijn de prijzen wel gelijk.

 

meteen boeken zullen de meeste wel zeggen maar de verschillen zijn wel erg groot iemand ervaring hier mee.

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel vaak is het zo dat niet alle kosten worden meegenomen in berekeningen... (Denk hier aan reserveringskosten/brandstoftoeslag etc)

Hier een voorbeeld van hoe het wel hoort:

Code:
EUR 249.00 per volw, tax EUR 184.76, res. kosten EUR 15.00Totaalbedrag EUR 448.76 (voor alle reizigers gezamenlijk) 	  	  	Vertrek 	Bestemming 	Datum 	Vertrek 	Aankomst 	Klasse 	Vluchtnr. 	Boeken 	   	Amsterdam 	Miami 	10 Feb 	14:50 	19:30 	Economy 	MP 643 		   	Retour 	Bestemming 	Datum 	Vertrek 	Aankomst 	klasse 	Vluchtnr. 	Boeken 	   	Miami 	Amsterdam 	09 Mar 	20:45 	11:20 +1 	Economy 	MP 644(Ik heb maar een tweetal datums gekozen...)Hier zit je dus op 448.76 per persoon, terwijl je aan kale ticket prijs 249 hebt....Is trouwens niet de goedkoopste.. Deze is:UR 353.00 per volw, tax EUR 73.66, res. kosten EUR 15.00Totaalbedrag EUR 441.66 (voor alle reizigers gezamenlijk) 	  	  	Vertrek 	Bestemming 	Datum 	Vertrek 	Aankomst 	Klasse 	Vluchtnr. 	Boeken 	   	Amsterdam 	New York Kennedy 	10 Feb 	11:00 	13:20 	Economy 	DL 81 		   	  	Miami 	10 Feb 	17:30 	20:40 	Economy 	DL 5831 	  	   	Retour 	Bestemming 	Datum 	Vertrek 	Aankomst 	Klasse 	Vluchtnr. 	Boeken 	   	Miami 	New York Kennedy 	09 Mar 	13:25 	16:15 	Economy 	DL 4964 		   	  	Amsterdam 	09 Mar 	18:15 	07:55 +1 	Economy 	DL 80 	  	 

Maar jah, dan moet je overstappen heh...

 

Als je wilt weten waar ik deze info vandaan heb, stuur mij dan maar een PM...

 

Suc6!

 

Big fellow

 

edit: Verwijderen van een naam... Misschien dat hij niet mag hier.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb eind feb een fly&drive voor 449, inclusief toeslagen etc. (279 voor de fly&drive en 170 aan toeslagen, waanzin...) Zonder boekings kosten (zal zo'n 15 euro zijn) maar wel met auto...

 

En (ik kom uit het oosten van NL) een overnachting met 2 personen in een hotel, met ontbijt op de dag van vertrek, twee weken lang parkeren op het hotel terrein, transfer naar en van Schiphol, voor 90 euro (met z'n tweetjes dus). Neem daar maar eens Schiphol vervoer voor...

 

PM voor details.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...