Ga naar inhoud


DM500 i.c.m UPC Digital


Gast kalash

Aanbevolen berichten

Ondanks dagen lang gekloot te hebben met verschillende emu's krijg ik mijn UPC Nagra 2 kaartje niet werkend. Heeft iemand deze combinatie wel werkend en kan mij een eind op weg helpen met welke emu wel werkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja kloten kunnen we ook bij het advieseren en raad geven..

efficienter is als we gericht reageren op het geen je al hebt getest

 

als je nu zelf even op een rijtje aangeeft welke verschillende emu's je gebruikt hebt en in welk image versies en mogelijk namen?

 

 

simpel vooraf is nagra2 via de camd3 te openen / enkel als de kaart een bijzondere code vraagt is appiemulders patched camd3 versie heel erg aan te bevelen...

 

maar dat is zonder jou situatie te weten

sitrep noemen ze dat in the army

 

cheers

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ja kloten kunnen we ook bij het advieseren en raad geven..
efficienter is als we gericht reageren op het geen je al hebt getest

als je nu zelf even op een rijtje aangeeft welke verschillende emu's je gebruikt hebt en in welk image versies en mogelijk namen?


simpel vooraf is nagra2 via de camd3 te openen / enkel als de kaart een bijzondere code vraagt is appiemulders patched camd3 versie heel erg aan te bevelen...

maar dat is zonder jou situatie te weten
sitrep noemen ze dat in the army

cheers


Sorry voor de summiere info. Ik maak gebruik van Gemini 2.60 & camd3 (3.833). Ik krijg steeds de melding dat het kanaal niet gedecodeerd kan worden (Nagra 2 smartcard zit in de CI sleuf). Er wordt dus helemaal niet om een boxkey ofzo gevraagd.


Heb je voor mij een url waar ik appiemulders patched camd3 kan downloaden ?
BVD !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ìk ben hier ook zeer in geinteresseerd omdat Telenet Digital in belgie ook gebruikt maakt van nagra2. Heb een officieel kaartje en wil dit in de DM500C gaan gebruiken!

 

Tot nu toe liep ik ook tegen het boxkey probleem aan.

 

Please let me know, evt via pvtmessage

 

GR

Pheno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

bij upc kaarten word niet gevraagd om de boxkey, bij de nagra2 kaarten van belgie wel. bij de undeground sjello site's zijn er bevindeingen van mensen die met een dreambox500c naar upc kijken. op de kanalen waarop ze een abbonement hebben.

 

ik kan dit zelf niet testen woon in een gasema gebied.

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
bij upc kaarten word niet gevraagd om de boxkey, bij de nagra2 kaarten van belgie wel. bij de undeground sjello site's zijn er bevindeingen van mensen die met een dreambox500c naar upc kijken. op de kanalen waarop ze een abbonement hebben.

ik kan dit zelf niet testen woon in een gasema gebied.


@BIGM hoe verklaar je dan dat ik mijn originele smartcard NIET kan gebruiken in mijn andere originele thomson upc mediabox?

Als ik met NEWCS opstart krijg ik netjes te zien nagra kaart maar verder krijg ik geen ATR o.i.d.
of te wel kaartje wordt niet herkend.

WIE O WIE heeft de 'mogelijke' oplossing en wilt deze delen
PM mag ook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het helaas ook niet voor mekaar met gemini 2.60 nagenoeg alles wat ik zou moeten kunnen kijken is nu FTA maar de film1 zenders die bij de mediabox wel open gaan blijven helaas zwart.

Heb het editten van de emu's zoals in het "[color:"blue"]lezen en dansen.[/color] " topic staat al geprobeerd maar dat heeft voor UPC blijkbaar geen zin.

 

Hoop wel dat iemand de gouden tip heeft want die mediabox is gewoon een ramp.

 

Vrees dat die box-id toch de boosdoener is maar ja, als mensen het met CS aan de gang hebben gekregen dan zou dat het probleem dus niet wezen.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Hyuned1 mag quoten (uit mijn topic op het ucas forum):

 

"Neem de G**x emu (de laatste versie 222) en dan zal die je kaart wel lezen.."

 

Kan iemand ** vertalen ? Het zou ook kunnen zijn dat het voor de Dbox2 is...

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...