Ga naar inhoud


Satelliet op kabel plaatsen via tv modulator


Chelsea

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Ik heb even een cinchkabel verbonden aan de ene kant met mn satellietontvanger aan de andere kant de connectoren afgesneden en verbonden met de pinnen op mijn tv modulator die ik in een ontvanger vond (zit nog steeds in de ontvanger) zodanig ik het hele huis naar mijn satelliet ontvanger kan kijken...

 

 

Nu heb ik op de televisie die rechtstreeks met de ontvanger verbonden is goed beeld, maar op de andere tv's in de woning kan ik de post niet vinden...

 

 

Waar kan dit aan liggen? Te zwak signaal?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Antenneversterker plaatsen? Op welke frequentie staat de tv waarin het wel wordt ontvangen? Zelfde frequentie op de andere toestellen? Zal wel mono zijn.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet gewoon het sat beeld naar de video en de rf uitgang hiervan naar de rest van de Tv's. De tv waar de ontvanger staat is dan via de scart aangesloten en de rest via de rf uit van de video. Werkt hier prima.

Bijkomend voordeel de VCR versterkt van zichzelf al.

 

Ga je nog een stap verder (mits de afstanden niet te groot zijn) dan gebruik je een video zender in de kamer en in de andere kamers een videoontvanger, dan kun je ook nog vanuit de andere kamers de sat ontvanger bedienen.

 

suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment een zend ontvang systeem, maar daar durft wel nog eens wat storing opzitten, ook interfereert het soms met het draadloze internet, laat staan dat je de microgolf aanplaatst, dan heb je helemaal geen respectabel beeld meer...

 

Inderdaad dacht ik ook op een modulator van een video aansluiten, maar hoe ga je van je scart of cinch kabel afkomstig van je satellietontvanger naar een coax aansluiting op je video???

 

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...