Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 ik heb een dm500s met gemini 2.7 erop nu wil ik de nieuwe pli erinzetten met dreamup,maar als ik dreamup aanklik geeft hij aan, connection prepared now switch on the dreambox.en als ik de dreambox dan aan doe gebeurt er niks,heb wel de juiste ip nummers ingevoerd compoort kabel ook aangesloten maar wil niet flashen.iemand een idee? heb het wel vaker gedaan,ging iedere keer goed behalve nu. iemand tips. alvast bedankt.
bert79 Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 probeer eens het ip nummer in dreamup en de box te veranderen. Heb hetzelfde gehad, nadat ik een ander ip gebruikte ging het weer goed.
Ome Merde Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 netwerkkabel los halen (vinkje weghalen bij use network (als die erbij staat) en dan vervolgens seriëel via nulmodemkabel flashen. duurt wat langer maar werkt prima ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 heb alle twee gedaan maar werkt nog niet. het netwerk is verder wel ok.in dcc geeft hij netwerk ok aan.dus aan het netwerk kan het toch niet liggen. ik zal de seriele kabel ff testen of die goed is. of kun je met netwerk zonder compoort kabel flashen met een dm 500.
Tonskidutch Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 ook al flash problemen (is wel frapant vandaag, zie andere draadjes pli emerald) helemaal loshalen dan naast je pc zetten dan nulmodemkabel dan dreamup starten dan dm 500 aan dan lukt het altijd (nogmaals geen andere kabel dan de nulmodem en je stroomdraadje) cheers Quiero Conocer a Jésus Adele
cobes Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 voor de 500 is er ook een speciale dreamup die geen netwerk ondersteund. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 ik heb het al weer voor elkaar. ik heb het gedaan zoals tonskidutch en toen was het gelijk goed. wel raar trouwens nog niet eerder meegemaakt,heb al meerdere malen m,n dm500 geflasht altijd goed gegaan,behalve nu. zou het aan de lengte van de seriele kabel liggen?is ongeveer een metertje of 13. allemaal bedankt voor de handige tips.
John van Dreumel Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Ik gebruik altijd, vanmiddag nog, deze bijgaande versie om de PLI op de 500 te zetten. Gaat tot op heden altijd goed. [color:"red"]Lengte van de kabel KAN meespelen. Ik was een minuut te laat.[/color] Greetz John 1119566-DreamUp500zondernetwerk.zip Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen