Ga naar inhoud


Ajax - AZ Alkmaar FTA


hugogertie

Aanbevolen berichten


Op Sport Italia is de KAMPIOENSWEDSTRIJD PSV - Groningen FTA te zien om 14:30uur. Maar ik ga het vanmiddag in de stad bekijken op een groot videoscherm en daarna een leuk feestje vieren.

 

Hotbird:

12.418 V, 27500, 3/4.

VU+ Duo met VTI 2.6 / 5ºW + 1ºW + 4,8ºO + 9ºO + 13ºO + 19,2ºO + 23,5ºO + 28,2ºO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een èchte supporter heeft natuurlijk een seizoenskaart.. Zéker als hij in de buurt woont...

 

Zelf heb ik geen Ajax SCC omdat ik bankroet zou gaan van de treinkosten, maar jij als inwoner van Eindhoven..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Hoi Hugogertie,

Wat is de freq. in de pits?

Opie

 

--------------------

Dreambox 7000 met Gemini 2.70, Nokia 9500, Micronik 1200s

 

Hallo Opie ,

 

Video pid is 0227 hex (551 dec.)

Audio pid is 02bd hex (701 dec.)

 

Als je gewoon een handmatige transponder scan doet krijg je ze vanzelf.

 

Succes

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Op Sport Italia is de KAMPIOENSWEDSTRIJD PSV - Groningen FTA te zien om 14:30uur. Maar ik ga het vanmiddag in de stad bekijken op een groot videoscherm en daarna een leuk feestje vieren.

Hotbird:
12.418 V, 27500, 3/4.


Ajax - AZ 1-0
psv - Groningen 0-1

bij rust, in dit geval is psv kampioen en hoe, hehehe. kampioen van de armoede heet dat geloof ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Signori kampioen van de armoede is nog altijd beter dan de prestaties van ons cluppie momenteel want dat is om te huilen.De prestaties van het huidige Ajax heeft wel een voordeel het kan volgend seizoen alleen maar beter gaan..........Wel zonde overigens als Ajax met dat nieuwe team volgend jaar geen CL speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ach Signori kampioen van de armoede is nog altijd beter dan de prestaties van ons cluppie momenteel want dat is om te huilen.De prestaties van het huidige Ajax heeft wel een voordeel het kan volgend seizoen alleen maar beter gaan..........Wel zonde overigens als Ajax met dat nieuwe team volgend jaar geen CL speelt.


Kan nog, alle kans, hehehe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...