Ga naar inhoud


[Aston Wamba 311] Start niet meer op.


kaelem

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb hier een wamba 311 die plots niet meer opstart.

Als ik de hoofdschakelaar aandoe zie ik dat de scart nog wel gedecteerd word op de tv.

Dit is ook gelijk de laatste actie,daarna blijven de 3 leds van de signal,scrambled en stand by constant branden er gebeurd verder niets.

Apparaat reageert totaal nergens meer op.

Wat zou ik eventueel nog kunnen doen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal niemand hier met een wamba..??

Misschien is er iemand met een kabeltje naar de pc die er nieuwe soft in kan blazen.

Op het net vind ik ook niet veel in ieder geval.

Elke hulp is welkom.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er nog een PC-kabel in de RJ45 plug?

Ik kan mij herinneren dat de Wamba dan niet meer doorstart.

Plug eruithalen, en dan zou het weer moeten werken.

 

succes,

Louurens

De Titanic was gebouwd door professionals.

De Ark door amateurs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat maar zo.

Die kabel heb ik ook niet,die zou ik wel even willen maken als iemand het schema had.

Er zit dus niets aangesloten.

Met google kom ik al niet veel verder als een afbeelding van die kabel en een idiote prijs erbij.

Maar ik geef het nog niet op.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Nee,ik ben er eerlijk gezegd niet aan toegekomen,ik zal er toch eens werk van maken maar ik heb niet zulke goede ogen meer kwa solderen.

Maar we zien wel.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan misschien meteen de andere condensatoren ook eens nakijken. Ik dacht dat als ze vanboven (tenminste bij een elco op een PC Mobo) een beetje bol staan ze dan kapot zijn (bovenkant moet vlak zijn). want nu heb je hem toch open liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...