Ga naar inhoud


Itunes Library weg van mijn Ethernet disk


Gast JJK

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw is weer eens drastisch bezig geweest en heeft tijdens het schoonmaken de stekker uit de Ethernet disk getrokken. Dit terwijl hoogst waarschijnlijk Itunes bezig was nummers naar de disk te scrhijven. Ik kan wel verbinding maken met de schijf, maar de Itunes music directory verschijnt niet meer. De schijf capaciteit toont nog steeds de verbruikte schijfruimte aan, dus die data is er nog. Heeft iemand ervaring hiermee en is de boel nog te redden?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Mijn vrouw is weer eens drastisch bezig geweest en heeft tijdens het schoonmaken de stekker uit de Ethernet disk getrokken. Dit terwijl hoogst waarschijnlijk Itunes bezig was nummers naar de disk te scrhijven. Ik kan wel verbinding maken met de schijf, maar de Itunes music directory verschijnt niet meer. De schijf capaciteit toont nog steeds de verbruikte schijfruimte aan, dus die data is er nog. Heeft iemand ervaring hiermee en is de boel nog te redden?

Alvast bedankt.


Ik denk van wel maar niet hoe dat kan met een echte netwerk drive , waarschijnlijk is je TOC (table of contents) beschadigd waardoor je de directorie of file naampjes niet meer ziet, op een gewone hd kan je er dan gewoon een recovery tool overheen halen en wordt de TOC weer overschreven waardoor alles weer zichtbaar wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Penthe, je hebt me een beetje op weg geholpen. De disk kan namelijk ook via USB worden aangesloten en dan kan ik all mijn files wel zien. Vreemd is dat als hij als netwerk disk verbonden is deze files niet ziet.

 

Ik zoek weer verder.

 

Groet,

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...