Ga naar inhoud


Goedkope aanbieder ADSL2 via BBNed?


Murdock

Aanbevolen berichten


Zelf heb ik TELE2 compleet pakket, voor € 29.95, incl twee telefoonlijnen (je oude KPN lijn, en je krijgt een nieuwe. Met de KPN heb je niets meer te maken. Bij die prijs komt alleen je gesprekskosten (maar die zijn gratis, alleen een startbedrag per gesprek van € 0.04)

 

Toch als ik alles van te voren wist, zou ik het niet doen.

Ik heb het nu al 2 maanden, en plots komt er zomaar een software update van de modem, wel 's nachts, maar dan is alles dood, zowel internet als telefoon werkt niet meer. Tevens zeer heel veel problemen gehad met overschakelen van KPN naar TELE2, waardoor ik een maand zonder internet, en een 16 dagen zonder telefoon heb gezeten. En wel contractueel verplicht om 2 maanden dubbel te betalen, zowel aan KPN aan als TELE2(hoezo naadloos op elkaar aansluiten, wat ze me beloofde?)

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleen dat KPN veel geld vroeg maar voor de rest is KPN betrouwbaar en stabiel, en een telefoontje naar de helpdesk van KPN is gratis! En dat vergeten veel mensen. Met KPN nooit problemen gehad met ADSL en analoge telefoon verbinding.

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...