Ga naar inhoud


Dr. Who terug op de Nederlandse buis


Triax-88

Aanbevolen berichten

Dr. Who is vanaf aankomende zaterdagavond weer terug op de Nederlandse buis, 19.00 uur op Nederland 3.

Als kind vondt ik het ooit wel spannend, zal nu wel weer tegenvallen maar ik ga toch even kijken.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb bijna alle nieuwe afleveringen op de BBC in breedbeeld gezien en het is echt niet te vergelijken met de afleveringen uit de jaren tachtig.

 

De nieuwe afleveringen (waarvan op BBC1 en BBC3 op zaterdag en zondag nog de tweede serie loopt) zitten vol met special effects en ijzersterke verhaallijnen, waarbij men zeker de jaren zeventig/tachtig niet vergeet. Een echte aanrader voor sience fiction fans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit iedere zaterdag avond met spanning te wachten op de Nieuwe Dr Who op de BBc . Bloedspannend voor elke( redelijke) leeftijd . Humor, en enorm veel speciale effecten. >>>>>> Geweldig

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook al twee jaar iedere zaterdag naar docotor Who op de BBC

Echt genieten. Ik vind deze doctor nog leuke dan die van vorige seizoen waar de vara nu mee begint

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend triest dat de VARA de viekante versie uitzend van Docot Who.

BBC heeft het nog wel in prachtig breedbeeld gemaakt en uitgezonden op hun eigen kanalen.

Hoe help je een mooie serie om zeep ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
..... het is echt niet te vergelijken met de afleveringen uit de jaren tachtig.

//....waarbij men zeker de jaren zeventig/tachtig niet vergeet....


Vergeet de jaren '60 niet, want de serie stamt al uit 1963....

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Citaat:
Ik heb bijna alle nieuwe afleveringen op de BBC in breedbeeld gezien en het is echt niet te vergelijken met de afleveringen uit de jaren tachtig.

De nieuwe afleveringen (waarvan op BBC1 en BBC3 op zaterdag en zondag nog de tweede serie loopt) zitten vol met special effects en ijzersterke verhaallijnen, waarbij men zeker de jaren zeventig/tachtig niet vergeet. Een echte aanrader voor sience fiction fans.


Ik heb al deze afleveringen op mijn HD staan, 2005 en 2006, vanavond om 20:00 start 2007 op BBC 1, die ik morgen dan weer keurig kan downloaden, ik wens in ieder geval iedereen veel kijkplezier met deze waanzinnig leuke serie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...