Ga naar inhoud


haperende cartoon network


rbb-phoenix

Aanbevolen berichten


Er is op verschillende plaatsen in Europa (dus ook Nederland) noodweer. Zware onweersbuien met heeel veel regen. Ik weet niet van waaruit Cartoon Network wordt uitgezonden, maar dat kan een oorzaak zijn.

Groet, HTip

 

SAT: VU+ Ultimo - Open PLI 3.0 - Triax 78cm - Inverto Triple LNB

HT: Marantz, ALR Jordan, Velodyne, JVC, Stewart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het dan niet zo moeten zijn dat je noodweer aan de signaalsterkte en -kwaliteit kunt zien? Daarnaast is het mij al sinds gisterochtend opgevallen en het blijft het enige kanaal dat er last van heeft. Eventjes noodweer, okee, maar dit duurt al een poos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt mij dat men is aan het klooten met de zender codering of zender ID.. bij canalDigitaal.

 

of weer een wissel is aan het doen zoals de BBCPrime die nu met een onbruikbare Tjechisloweniapolska epg draait

 

 

 

ik heb het ook dat freezen

en een ding is zeker het is niet mijn image of cam

 

 

cheers

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook, het lijkt net als het Vijf tv probleem (TV Vlaanderen) van een paar weken geleden. Stilstaand beeld, haperingen.... Wat ik alleen niet begrijp is of er niemand van de technische dienst zit te kijken, zoiets valt toch op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan heel goed noodweer zijn aan opstraal-zijde. Wij ontvangen het signaal van de satelliet, dus dat is goed. De satelliet is echter tevens ontvanger en kan door die buien het opstraal-station niet goed ontvangen. Ergo: blokjes / zwart beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...