Ga naar inhoud


Een beetje vreemde vraag


gigantaandemuur

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn grote vriend bromtol zegt altijd: je moet niet zoeken maar nadenken.

 

Wat je kan doen is goed nadenken wat je allemaal die dag gedaan hebt en dat allemaal opnieuw doen. Zo volg je de route die je toen ook afgelegd hebt. Hij kan zomaar ergens op een plankje liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Silva Mind Control geeft een cursus om met jouw
eigen onderbewustzijn om te gaan. Je kunt, nadat
je een dergelijk training hebt gedaan naar een
niveau van jouw onderbewust zijn en kunt dan
onder andere beelden oproepen.


Hoe vaak heb je de Silva-technieken de afgelopen 25 jaar gebruikt om een verloren voorwerp terug te vinden? En hoe vaak was dat sucvcesvol?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Silva Mind Control geeft een cursus om met jouw
eigen onderbewustzijn om te gaan. Je kunt, nadat
je een dergelijk training hebt gedaan naar een
niveau van jouw onderbewust zijn en kunt dan
onder andere beelden oproepen.


Hoe vaak heb je de Silva-technieken de afgelopen 25 jaar gebruikt om een verloren voorwerp terug te vinden? En hoe vaak was dat sucvcesvol?


Mijn vriendin is al 25 jaar haar migraine kwijt, nooit meer teruggevonden.
Ik heb er vaak mijn geheugenbank mee kunnen doorzoeken en baat mee gehad.

Dergelijke cursussen zijn er voor om met je onderbewustzijn om te gaan
in de ruimste zin van het woord en om negatieve programmering van jezelf
uit te bannen.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je kan ook een metaaldetector aanschaffen (zijn tegenwoordig niet meer zo duur) en zo je hele huis doorzoeken.


Metaaldetector reageert zowat overal in huis, bewapening van het beton, leidingen, enz. (uit ervaring).

Maar ik heb al een keer een stel sleutels pas na een aantal dagen teruggevonden, waren op het bed gegooid, en tussen de matrassen in gegleden. Idem een zakmesje, was tussen de matras en het hoofdeind van het bed terechtgekomen. Stoelkussens zijn ook zo'n 'bergplaats', tussen en onder de kussens, of zelfs een keer in de armleuning van een luie stoel, bij het achteroverleunen uit mijn zak gegleden, tussen de kussens gezakt, en daarna achter langs de zitting in de leuning gegleden, pas teruggekregen toen we de stoel ondersteboven hadden gelegd.

Laden kunnen ook 'handig' zijn. Leg iets in een volle la, en grote kans dat het er af schuift, en achter de laden in de kast schuift.

Heb je al je broeken al nagekeken, of er niets in een zak zit? Jassen die je toevallig alleen op die dag hebt aangehad? En misschien de zak stuk in de jas, en in de voering gegleden?

... Zoekt en gij zult vinden ...

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet te geloven maar hij is terecht .

Hij lag achter de t.v. in een donker hoekje waar ik al een paar keer had gekeken maar niet met daglicht en nu zag ik m glinsteren.Van de t.v. of de schoorsteen afgevallen afijn dag kan niet meer stuk. 1206873-CRIM0004.JPG

post-17705-1318258787,9664_thumb.jpg

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws. Mooi klokkie en zou zonde zijn als hij ergens in die hoek was blijven liggen. Vanaf nu vaste plaats gebruiken. Doe ik ook altijd, want ik ben er 1 die mijn hoofd zou vergeten als hij niet op mijn nek vastzat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...