birdybird Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 dm500s Hoe werkt gsub eigenlijk icm pli flubber ? Ik heb het via de blauwe knop geinstalleerd maar nu ? Wanneer krijg ik dan een ondertiteling ? Hoe gaat dat in zijn werk ? Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
John van Dreumel Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Gsub start doorgaans direct na install. Anders moet je maar eens een keer rebooten, dan zie je bovenin het scherm even snel iets staan van Gsub. Onder de gele toets kan je de Gsubconfig runnen. Hiermee kan je deze plugin configureren, starten en stoppen etc. Gsub werkt alleen op kanalen die dit ondersteunen. Welke dat zijn weet ik zo ook niet. Je zou Travel eens kunnen proberen. Ik meen dat ooit geprobeerd te hebben. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
redneck eyeball Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Travel heeft nederlandse subs ... maar wel niet altijd. Echter, voor je de nederlandse subs kan zien moet de de config plugin starten en nederlands als eerste taal kiezen. CU Red
guppje29 Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 extreem sport club reality tv tv 5 travwel deze kanalen hebben NL subs op de astra 1 bbc prine heeft engelse ondertitels via de config file kan je ook aan geven waar hij de ondertiteling kan vinden door de sid en txt pid codes in te vroeren in het config file DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
henkie v Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 gsub lijkt me een super tool, omdat je alles goed kan zetten zonder acties later te doen, echter heb ik gelijk een klein vraagje.. omdat ik eigenlijk steeds een probleem heb met het weergeven van ondertitels Neem aan dat de meeste mensen verficatie aanzetten op hun dreambox (http authenticatie) Werkt gsub dan wel goed?? bij mij heeft hij nl nog nooit gewerkt ook niet op bovenstaande kanalen met diverse verschillende images. Natuurlijk zet ik het http ww gewoon in de config file. Dus werkt gsub goed in combinatie met een http ww ??? VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Sterke-Jerke Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 Bij mij werkt gSub perfect tijdens het weergeven van de kanalen. Alleen soms geeft hij bij mij geen ondertitels tijdens het afspelen van opnamens. Dan moet i weer naar Gemini 2.9 schakelen.
guppje29 Geplaatst: 14 september 2006 Geplaatst: 14 september 2006 bij mij werkt het ook super vooral als je een draaibare schotel hebt dan krijg je op vrij veel zenders ook nl ondertitels als ze beschikbaar zijn en je er een abbonnement op hebt ;-). ik gebruik fubber en heel af en toe werkt het niet en restart ik gsub en meteen sub. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Hallo, Ik probeer ook gsub te gebruiken en begrijpen. En ik zie dat je in de config ook een password moet invullen. Er staat nu TOP SECRET bij. Wat moet men dan daar mee doen? Heeft het verder nig iets met WebIF te maken? En begrijp ik nou goed dat GEMINI beter is voor GSub dan PLi-Flubber? bedankt PietPara
Littlesat Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 Dat paswoord is je paswoord van je box... Default is dat "dreambox" Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen