Ga naar inhoud


Welke portable speakers voor mijn laptop


Gast JJK

Aanbevolen berichten

Wij zitten vaak in ons huis in Frankrijk en dan gaat mijn laptop met Itunes library mee voor het muziekgedeelte. Zoals jullie weten is de speaker kwaliteit van Laptops niet optimaal, dus ben ik op zoek naar een paar externe speakers. Ikzelf dacht aan de Notebook 500 speakers. Het voordeel voor mij van deze speakers is dat stroom via batterijen, USB of adapter kan worden verzorgt.

 

Misschien heeft iemand van jullie echter een beter idee?

 

Groet,

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Wij zitten vaak in ons huis in Frankrijk en dan gaat mijn laptop met Itunes library mee voor het muziekgedeelte. Zoals jullie weten is de speaker kwaliteit van Laptops niet optimaal, dus ben ik op zoek naar een paar externe speakers. Ikzelf dacht aan de Notebook 500 speakers. Het voordeel voor mij van deze speakers is dat stroom via batterijen, USB of adapter kan worden verzorgt.

Misschien heeft iemand van jullie echter een beter idee?

Groet,
JJK


Je hebt van die externe mp3 speler speaker kastjes en die geven echt een boost op je laptop met uitstekend geluid, mijn vrouw gebruikt dat in de auto voor haar ipod nano black. Dit is dus uiterst geschikt voor je laptop en klinkt zo en zo beter dan een notebook speakersetje. Helaas werken deze speaker setjes enkel met batterijen maar heeft wel lange levens duur met goede batterijen erin zo vaak ziet ik mijn vrouw ze niet vervangen.

Als ze film gaat kijken op de laptop zet ze dat speakersetje er ook op omdat het geluid van de laptop vaak veels te zacht is, ze heeft er 1 van creative.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...