Ga naar inhoud


laptop op televisie aansluiten


Gast hanswil

Aanbevolen berichten

ik heb een asus A7J laptop en ik wil die op een philips plasma scherm aansluiten.

Bij de plasma tv zit een dvi aansluiting met een stekker waarop ik een com poort kabel kan aansluiten.

Nu heb ik het volgende voorelkaar gekregen.

de laptop is monitor 1 en de tv monitor 2.

Het scherm is blauw, ik zie geen icoons van mijn bureaublad.

Als ik een schermbeveiliging op de laptop zet zie ik deze wel op de tv ook als ik een andere achtergrond instelt zie ik dat ook.

Maar icoons van mijn bureaublad en internet lukt niet.

Ik wil nl de streams van bb op de tv zetten.

tv is verbonden met de aansluiting op de laptop voor een exra scherm.

Wat doe ik fout confused.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
ik heb een asus A7J laptop en ik wil die op een philips plasma scherm aansluiten.
Bij de plasma tv zit een dvi aansluiting met een stekker waarop ik een com poort kabel kan aansluiten.
Nu heb ik het volgende voorelkaar gekregen.
de laptop is monitor 1 en de tv monitor 2.
Het scherm is blauw, ik zie geen icoons van mijn bureaublad.
Als ik een schermbeveiliging op de laptop zet zie ik deze wel op de tv ook als ik een andere achtergrond instelt zie ik dat ook.
Maar icoons van mijn bureaublad en internet lukt niet.
Ik wil nl de streams van bb op de tv zetten.
tv is verbonden met de aansluiting op de laptop voor een exra scherm.
Wat doe ik fout confused.gif



Zet de resolutie eens lager van monitor 2 die naar je plasma gaat. Lijkt mij dat het scherm van laptop naar plasma te groot is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook aan de instellingen van je videokaart liggen namelijk of deze op kloon staat of op dualview,en let bij het klonen op de resolutie instelling zodat beide monitoren het aankunnen.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kijk ook eens of je video drivers wel uptodate zijn, dit loste het met mijn toppie op.


Ik ben wel redelijk ok met de begrippen video en aansluitingen, maar heb toch een vraagje aan jou of als iemand anders het weet is dat ook prima.

Ik heb SVHS aansluiting op laptop en natuurlijk een VGA uitgang, maar nu is de bron waar ik die SVHS op aan wil aansluiten vanaf laptop composiet, ik heb hier al erg veel in Spanje door de kabels heen gespeurd maar heb nog steeds niet een kabel gezien SVHS -> COMPOSIET. Dus vraag ik mijzelf af bestaan deze wel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die bestaan, heb effe de cam niet bij de hand voor een foto maar ik heb er 1 in me LT tas zitten, dit is trouwens een multi connect kabel waar allelij stekkers op zitten voor allerlij aansluitingen, ik kan zelfs van vga(laptop) naar composiet gaan en dan via svhs(svga) het geluid erbij. Is overigens wel een erg dikke en stugge kabel, ooit bij een electronica zaakje gekocht.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja die bestaan, heb effe de cam niet bij de hand voor een foto maar ik heb er 1 in me LT tas zitten, dit is trouwens een multi connect kabel waar allelij stekkers op zitten voor allerlij aansluitingen, ik kan zelfs van vga(laptop) naar composiet gaan en dan via svhs(svga) het geluid erbij. Is overigens wel een erg dikke en stugge kabel, ooit bij een electronica zaakje gekocht.


Heb je een type nr van deze kabel eventueel? Want zo´n kabel kan ik ZEER goed gebruiken en zou ik hem eventueel via het net wel ergens kunnen bestellen of met het type nr bij de hand gewoon om de hoek bestellen, ik ben erg blij met dit antwoord dit lost veel op hier voor presentaties werkvloer.

Op zoek naar zo´n kabel dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Op de doos zal vast wel iets gestaan hebben maar die is al een poosje gelee de container ingegaan, op de kabel staat ook niks... die zaak bestaat nog wel in rtd, maar daar heb je in spanje weinig aan.


Als je eventueel er een foto van wilt maken met de kabel goed gezien met al zijn connectors is het mogelijk hier voor castillo (electronicazaak) dit na te gaan en te bestellen, was er meteen naar toe gelopen na je bericht want ben ziek van de presentaties met maar 5 personen omdat die op laptop schermpje moeten kijken, met het grote scherm zijn het er 30 scheelt mij enorm veel tijd en ellende, uiteraard worden deze schermen begin 2007 vervangen maar daar gaat ik niet op wachten en ik weet ook niet wat voor aansluitingen deze hebben, daarnaast is zo´n kabel ook erg handig in huis.

Je wordt alvast bij deze enorm bedankt voor de hulp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorm bedankt!

 

Ik heb hier wel zelfde dergelijke kabel met die VGA en SVHS ingang verloop maar de gene naast de SVHS is een digitale aansluiting in plaats van composiet(deze was meegeleverd met 1 van mijn mediaboxjes), dankzei deze foto weet de electronica zaak precies wat ik bedoel.

 

Ik heb dit kabeltje dan ook maar even op de eet tafel gegooit en hier zelf een foto van gemaakt.

post-4648-1318258828,3248_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...