Ga naar inhoud


Mandriva linux 2007 tijdje terug released, nam de gok op mijn ATI chipset


Penthe

Aanbevolen berichten

Iemand een linux rookie? Die mij toch een oplossing kan bieden met die mmsh input error?

 

Het zou erg fijn zijn misschien mis ik nog ergens een lib of iets anders wat nodig is?

 

Voor de rest werkt het meer dan perfect ook het sharen via het lokale net gaat zonder enige moeite, nu nog kijken of samba een reboot van een windows machine kan hebben terwijl dirs mounted onder linux staan daar ging het nog wel eens mis en hing samba, of iemand moet weten hoe dit dan weer op te lossen, tja ik trek mijn eerdere mening toch weer in dat iedereen zo op linux over kan het vereist toch wat meer onderliggende kennis.

 

Ik ben zeer tevree met mandriva 2007 maar als ik bepaalde dingen beter kan maken of op kan lossen heel graag. Zelfs de printer die op lokale netwerk staat die ik nooit onder linux aan de gang kon krijgen werkt nu perfect.

 

Mijn enige nadeel is nu nog de media 10 online streams daar kom ik nog steeds niet uit of ik moet iets over het hoofd zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
onder firefox krijg ik geen sjoege tot dat ik met konqerour de streams afspeel dan gaat het ineens wel , misschien iets om nog ff te proberen


Ik ben hier zo af en toe mee bezig, ik krijg wel keurig audio in beiden maar ook een error melding dat ik niet de juiste codec heb, ik heb ook alle aanwezige codecs verkrijgbaar onder linux geinstalleerd maar daar zit win media 10 codec niet bij.

Voor nu blijft windows nog altijd nodig nu zeker omdat ik de laptop wifi s-vhs stream naar tv wat er opmerkelijk goed uitziet vanaf het net. Ik gebruik onder linux Xine-ui en dat zou moeten werken met de juiste codec.

Ik laat het maar weer even voor wat het is en misschien is er toch ergens net die alternatieve download met een juiste codec voor win media 10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...