Ga naar inhoud


externe hd wordt niet herkend binnen winxp


dannyboy

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

HELP! Wordt helemaal krankzinnig. Mijn externe hd van Lacie (250Gb) wordt in mijn ene laptop |(fujitsu siemens) niet herkend maar in de andere (packard bell) wel.

Hoe kan dit??

Allebei draaien op win xp.

Wordt echt helemaal gek.Heeft denk ik met drivers te maken maar die kan ik ook nergens vinden. Ben de cd ook kwijt (als ik die uberhaupt al heb gehad, weet ik niet eens meer).

Graag uw hulp en alvast bedankt.

 

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de Lacie zit geen cd en het zijn niet zulke betrouwbare usb hd´s uit eigen ervaring, maar usb op je laptop of desktop kan ook kapot zijn waardoor de externe hdd niet werkt dan krijg je harddisk vol of kan niet schrijven naar, of het begint te schrijven en breekt af. Dit is een usb naar de klote melding helaas. Heb er hier ook 1 staan en zelfs met een externe USB kaart (ok dit is dan geen laptop) ging het maandje goed en toen was het zelfde verhaal. Dit is echt een kapotte USB op je laptop mainboard.

 

Drivers maken niet uit als je 1.1 usb hebt of 2.0 usb windows zal enkel melden dat het apparaat sneller kan als je poortjes 1.1 usb zijn.

 

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ben bang van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor jullie reacties,

Gelukkig opgelost. Althans, voor de time being.

Ik denk, weet niet zeker, dat het heeft gelegen aan de USB-verlengkabel. Die zat waarschijnlijk niet goed aangesloten op de kabel van de HD.

STOM, STOM, STOM!!!

 

Excuses voor dit bericht.

Grt,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bij de Lacie zit geen cd en het zijn niet zulke betrouwbare usb hd´s uit eigen ervaring


Tja, je kan natuurlijk slechte ervaringen hebben met een bepaald merk. Hier werken zowel mijn Porsche design als ED Mini prima. En beiden kwamen met een CD!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...