Ga naar inhoud


geluid bij messenger hapert, verbinding is wel goed


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo mede forum bezoekers, ik heb het volgende probleem een kennis van mijn heeft een computer van 400mhz met 512mb geheugen winXP en een geluidskaart van 16 bit,s nu komt het geluid slecht door (happert veel) bij de messenger, wat kan daar de oorzaak van zijn? misschien andere geluidskaart? de internetverbinding lijkt goed.

 

Graag hoor ik van jullie.

 

een vriendelijke groet, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem van windows is en blijft in ieder klein bestand zit al 70% beveilings code, dit wordt met vista nog erger dus trekt cpu tijd, als je de laatste messenger gebruikt kan je 400mhz dit geheel niet aan want dan staat je pc op 100% cpu te draaien.

 

Windows zou dus al veel kleiner kunnen zijn als het niet zoveel lekken had het wordt enkel maar groter en trager en dus eigenlijk niet het systeem waar je op zit te wachten.

 

Lekken worden niet echt opgelost er komt een correctie routine bij als het om bill gaat dus je bestand groeit en groeit met waardeloze data aan boord.

 

Dus je oplossing is om terug te gaan naar een oudere versie en geef je de 400mhz pc ook wat rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...