Ga naar inhoud


Visiosat Bisatellite & 13/19.2/23/28.2


Daskie

Aanbevolen berichten

Alps heeft ook Quad's en Quatro's, Die zullen toch ook wel passen. Daarnaast zag ik hier staan dat de Alps 0,6dB. Volgens een duitse stboer zijn ze 0,4dB.

 

Oja die bekende winkel uit Sweetlakecity heeft de Visiosat QUADRO houder ook.

 

Mar goed als het allemaal zo eens bij elkaar tel wordt het een dure grap. Nieuwe LNB's (4st max) de uitbreidingsset. Komt toch dicht in de buurt van een extra schotelje.

 

Alfman

Humax i5050 - CAIW

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 581
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor de foto's. En asl ik het goed begrijp moet de schotel ook iets naar rechts, 'met de wijzers van de klok mee' gedraaid worden ?

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bedankt voor de foto's. En asl ik het goed begrijp moet de schotel ook iets naar rechts, 'met de wijzers van de klok mee' gedraaid worden ?



Ik heb eigenlijk niets aan mijn schotelstand veranderd. Alleen de nieuwe LNB houder erop gezet. Helemaal zeker ben ik daar overigens niet van, omdat ik de schotel op een nieuwe pijp heb gezet en de schotel zo precies mogelijk in de oude stand geplaatst heb. Dat was best een secuur werkje, het luistert erg nauw vond ik.

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik de foto's bekijk hoop/denk ik dat wanneer ik voor de 23 gr. een alps gebruik en de rest smarts houdt, het zou moeten lukken, of zal ik het mis hebben? (Om nou 3 smarts te vervangen voor 4 alps, dat wordt een dure zaak).
Jullie enig idee?


Dat lukt denk ik zeker. Ik heb mijn LNB opstelling iets veranderd t.o.v. mijn oude situatie. De smart van 13 naar 19 gezet, en de Alps van 19 naar 13. De smart pas net (er kan geen kattenhaar meer tussen, zegt mijn kat Tippy)) naast de Alps op 23. De Smart moet op deze positie wel zo ver mogelijk naar voren geschoven zijn, anders lukt het niet.Of je moet iets gaan afzagen aan de onderkant van de LNB kop. Maar of dat verstandig is....Hij moet wel zo ver vooruit staan omdat de bevestiging van de LNB-houder een oplopende rand heeft. Schuif je de Smart naar achteren, dat komt hij tegen de rand aan, en kijkt hij omhoog. Een tweetal foto's ter illustratie (en nu maar weer aan m'n normale werk).

post-14492-1318258873,8786_thumb.jpg

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...