Ga naar inhoud


AlJazeera International online 15 november


frozen-sky

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad het geluid niet synchroom, op astra 4:3 beeld maar op hotbird blijft op 16:9 staan en geeft dus een vertekend beeld. Ook loopt de uitzending op hotbird zo'n seconde achter op astra.

 

gr.D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
goed om het nieuws vanuit een ander standpunt te horen,
het gaat trouwens gelijk over het israelisch-paletstijns conflict.




Wen er maar vast aan, daar hebben ze het elke dag over. Dat de meeste islamitische landen nog dictaturen zijn en de slachting in sudan (Darfur) waar bruine moslims zwarte moslims afslachten laten ze amper zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het NOS Journaal had een item over deze zender in haar uitzending. Ik vond het jammer dat de NOS geen gesprek had met Step Vaassen over deze zender, wat het gaat worden voor zender en zo, iets inhoudelijks, wat haar rol daar is enz..

Of het nou uit concurrentie overwegingen zijn, ik weet niet. Maar ik had van haar zelf wel iets willen horen over deze zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
goed om het nieuws vanuit een ander standpunt te horen,
het gaat trouwens gelijk over het israelisch-paletstijns conflict.




Wen er maar vast aan, daar hebben ze het elke dag over. Dat de meeste islamitische landen nog dictaturen zijn en de slachting in sudan (Darfur) waar bruine moslims zwarte moslims afslachten laten ze amper zien.


hou nu toch eens op met die negatieve houding tegenover de moslimwereld
we hebben jouw mening nu wel begrepen en je valt in herhaling.
je hebt recht op een eigen mening maar niet op die manier dus hou het objectief aub
grtz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wen er maar vast aan, daar hebben ze het elke dag over. Dat de meeste islamitische landen nog dictaturen zijn en de slachting in sudan (Darfur) waar bruine moslims zwarte moslims afslachten laten ze amper zien.


Gaap...

Al Jazeera is een zender uit het midden-oosten, dat wil dus niet direct zeggen dat het een Moslimzender is en dat ze dus alleen alles wat Moslims doen uitzenden, of wel soms? Ze zenden het wereldnieuws uit, net zoals de andere zenders dat doen maar dan inderdaad met als standpunt 'het midden-oosten'.

En waar zie jij de dingen die jij noemt op CNN? Of ons eigenste NOS Journaal?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amager95: Step Vaassen was daarnet uitgebreid te horen over Al JAzeera Internationaal op VRT Radio 1 omstreeks 12u40. Wellicht dat dit gesprek nog her te beluisteren is via de website van radio1. Veel plezier ermee.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chevy: je ben slecht ge-informeerd. Al Jazeera besteedt zeker niet minder aandacht aan Sudan als de westerse media. De affaire Pronk was ook bij Al Jazeera ruimschoots in het nieuws. Tenslotte, ook bij de Arabische poot van Al Jazeera werken christenen. Al Jazeera is een Arabische zender, geen moslimzender; dat is wat anders.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Wen er maar vast aan, daar hebben ze het elke dag over. Dat de meeste islamitische landen nog dictaturen zijn en de slachting in sudan (Darfur) waar bruine moslims zwarte moslims afslachten laten ze amper zien.


Gaap...

Al Jazeera is een zender uit het midden-oosten, dat wil dus niet direct zeggen dat het een Moslimzender is en dat ze dus alleen alles wat Moslims doen uitzenden, of wel soms? Ze zenden het wereldnieuws uit, net zoals de andere zenders dat doen maar dan inderdaad met als standpunt 'het midden-oosten'.

En waar zie jij de dingen die jij noemt op CNN? Of ons eigenste NOS Journaal?


Op CNN vaak genoeg, het NOS journaal? laat me niet lachen dat is gewoon een spreekbuis voor links Nederland en is anti Israel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat het nou geen politieke discussie zijn (zucht). Ik verheug me op elke nieuwszender die ongetwijfeld een andere kijk op zaken heeft maar iets toevoegt aan de mogelijkheid tot kiezen uit nieuwsgaring, of dat nu Russisa Today, BBC 24, BBC World, CNN, FoXNews, Sky News (dat is wel een topper), Euronews, CNBC, NOS, SFi, France 24, Worldnet of DW-TV is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af of de engelse en arabische versie dezelfde zijn. Of zou het westen een meer gekuiste versie te zien krijgen ? Hier bedoel ik niets negatiefs mee, maar ik rekende er ergens op dat we min of meer een vertaling zouden krijgen van deze arabische zender.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...