Ga naar inhoud


MP3 player onder windows XP


labyrint

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een mp3 player onder windows XP waar een functie op zit om te zoeken op naam van de artiest of op de songtekst.

 

Het zal ongetwijfeld al eens besproken zijn in dit forum maar ik kan het niet eens worden met de zoek functie hier.

 

Dus als er iemand een tip heeft.......Het belangrijkste is de goede zoek funtie in de MP3 player.

 

Alvast bedankt.

 

Labyrint.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Als ik in Winamp ook een zoek funtie heb om op artiest naam of songtekt te kunnen zoeken in mijn eigen archief.

Niet op het www maar op de HD van mijn pc.


Zover heb ik nog niet gekeken, maar ik weet wel dat je er prachtige playlists van kunt maken al naar je eigen believen, schitterend is dat gewoon, wil je Rock, maak daarvan een Rock playlist, wil je wat anders dan kunt je naar believen vele playlists maken met de playlist editor

poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer eens TeenSpirit. Je kan een database aanmaken, playlist samenstellen en lyrics van internet downloaden en nog veel meer. Uiteraard zit er ook een player in.

ennuh.... het is gratis


Yep, dat klopt, maaar Winamp is er ook in DUTCH, en da's wel zo makkelijk

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kijk eens naar MediaMonkey. Geheel gratis!


Er zijn er maar 2 als beste gekozen MP3 Colector Pro, echt een wereld tool maar betaald. En de gene die ik al eerder aangaf hierboven maar daar heb je dus een gratis versie van naast een betaal versie. Beiden zijn top in gebruik. Dus ik gaf de gratis versie op want die werkt al uitermate goed.

Gratis is niet altijd goed, betekend vaak niet voledige ondersteuning of veel bugs, maar soms zijn er wel progjes te krijgen die gratis wel goed voldoen en meeste functies toch behouden. Vaak is dat dan toch een gratis versie van een betaald programma, kijk maar eens naar de free AVG prima antivirus progje voor noppes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...