Ga naar inhoud


Pirates of the Caribbean op BBC HD


horrabin

Aanbevolen berichten

Tue 26 Dec, 19:30 - 21:45 135 mins

 

Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl.

 

http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20061226/20061226_1930_2075_12477_135

Technisat Multytenne; Triax 55cm; Topfield 5000PVR 160GB; Technotrend S2-3200 CI; P5W DH Deluxe; E6600@3.3GHz; 2*Team Xtreem 1GB; PC6400@PC5867; Asus Geforce 8800 GTX; Linksys WRT54GS v1/DD-WRT v23SP2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Tue 26 Dec, 19:30 - 21:45

..............= engelse tijd.............


[color:"red"]Ned tijd aanvang 20.30 [/color]

Dus ik moet zien mijn bezoek tijdig de deur uit te werken.

Mvrgr
flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens maandag 25 dec :

 

The Complete Bleak House

Andrew Davies's adaptation of the Charles Dickens classic tale

 

Vanaf 1820 uur de hele serie.

 

Schitterend uiteraard voor wie er van houd.

 

Mvrgr

flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC HD is wel een top zender aan het worden, ik denk dat ik van alle HD zenders het meeste hier naar kijk. Ze zijn goed bezig die Engelse daar kunnen ze hier aan het vaste land nog wat van leren. HD1 waar je nota bene €200 voor betaald zend herhaling na herhaling uit, en als wel iets moois te zien is gaat het op slot voor de gewone kijker.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
BBC HD is wel een top zender aan het worden, ik denk dat ik van alle HD zenders het meeste hier naar kijk. Ze zijn goed bezig die Engelse daar kunnen ze hier aan het vaste land nog wat van leren. HD1 waar je nota bene €200 voor betaald zend herhaling na herhaling uit, en als wel iets moois te zien is gaat het op slot voor de gewone kijker.


Wat Euro1080 betreft heb je wel gelijk, maar het is aan het veranderen. De cultuurzender EXQI, welke op het kanaal van HD2 uitzendt, zend wel steeds meer actueel materiaal uit. Het is weliswaar op het gebied van klassiek, maar toch... En je moet niet vergeten dat BBC HD maar tijdelijk FTA uitzendt. Rond mei 2007 gaat de zender weer op slot en maakt dan weer deel uit van het Sky Digital HD pakket. Ja, wat betreft de initiatieven vanuit NL om HD uit te zenden, om te huilen! CDS gaat heel misschien vanaf de tweede helft van het aankomende jaar een HDTV pakket lanceren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Rond mei 2007 gaat de zender weer op slot en maakt dan weer deel uit van het Sky Digital HD pakket. Ja, wat betreft de initiatieven vanuit NL om HD uit te zenden, om te huilen! CDS gaat heel misschien vanaf de tweede helft van het aankomende jaar een HDTV pakket lanceren.


Bron ?

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Rond mei 2007 gaat de zender weer op slot en maakt dan weer deel uit van het Sky Digital HD pakket. Ja, wat betreft de initiatieven vanuit NL om HD uit te zenden, om te huilen! CDS gaat heel misschien vanaf de tweede helft van het aankomende jaar een HDTV pakket lanceren.


Bron ?


Lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat BBC en Sky nou niet echt op een goede voet met elkaar leven op dit moment.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

TMF awards 2005 !! zoals gisteren avond op HD1 is nou niet bepaald recent te noemen. De cultuurzender EXQI hebben wij tegewoordig ook met NL abbo.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...