Ga naar inhoud


Eindelijk, de 1 TB schijf is er !!


grunnsat

Aanbevolen berichten


Citaat:
Krijg mijn 80 gigabyte schijf al amper vol laat staan zo'n ding.
Tja de een gebruik nu eenmaal wat meer opslag ruimte dan de ander.
Ik weet er wel raad mee hoor, voor dat je het weet is die vol bij mij.
Tja ik verzamel wat mpg filetjes, en dan gaat het echt hard hoor wink.gif

(ehhh nee niet die, gewone muziek video's hoor, he altijd maar aan.... denken tongue.gif)


Met Vriendelijke Groet, xyxthumbs.gif


Wil Weten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vraag me echt af wat je met zo'n ding moet doen. Krijg mijn 80 gigabyte schijf al amper vol laat staan zo'n ding.


Duh smile.gif ik heb al 1 TB aan data, dus deze HD is zeer welkom hier. Ik zou anders niet weten waar ik 10 seizoenen stargate sg-1 laat en al die andere series wat behoorlijk aan hdspace vreet. Met de nieuwere series als heroes en eureka en nog veel meer gaat het hier wekelijks erg hard en nu zo´n beetje alle series weer gaan beginnen is het al helemaal niet meer bij te houden smile.gif Nee hoor dit is grote vooruitgang waar men enkel maar blij mee kan zijn. Laat maar komen die 1TB en liever nog groter dan dat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

de afmeting is wel leuk de prijs zal minder leuk zijn vrees ik en om die reden alleen al zal ie voorlopig niet veel gebruikt worden een 320 gb kost 99 euro deze hd kost straks rond de 600.

 

voor mensen die niet weten waar ze de stargate serie moeten laten dat is simpel gewoon op een dvd die kosten 17 cent per stuk dus daar hoef je het niet voor te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een stapel lege DVD's, maar het branden duurt te lang. Schijf erin, branden, schijf eruit, nieuwe schijf erin, etc.. En zo 3 schijven nodig voor één film (in HDTV laugh.gif).

 

Nee ik wacht wel minstens op HD-DVD/Blu-ray, maar waarschijnlijker wacht ik op holografische opslag.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Enne, neit te vergeten Stargate Atlanis...

 

Uiteraard heb ik die ook en nog maar 5 te gaan voor einde seizoen vandaag deel 16 in canada en morgen weer leechen smile.gif en morgen begint sg-1 het loopt ver voor op sci-fi usa smile.gif

 

neem kiekje voor atlantis en onderaan kun je sg-1 ook kiezen.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Stargate_Atlantis_episodes#Season_3

 

affijn hoe groter de opslag ruimtes hoe beter smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...