Ga naar inhoud

[7025S] klopt het dan de BBC EPG doorgeeft per dag i.p.v meerdere dagen ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben zeer tevreden over de EPG functie voor de Nederlandse zenders. Echter vraag ik mij af of het klopt dat de EPG van BBC per dag wordt ge-update. Bedoel dus dat ik geen EPG informatie krijg voor meerdere dagen.

Ik draai Enigma v2.1

Andere gebruikers hier ook last van?

Groet,

Martin

Geplaatst:

Ben er trouwens net achter dat ik de EPG nog geen eens van 1 dag doorkrijg. Zie alleen wat er nu is en wat er na komt.

Iemand anders ervaring met de EPG van de engelse kanalen?

Geplaatst:

Aha. Dus als ik het goed begrijp kan ik in de huidige situatie geen EPG voor meerdere dagen binnen krijgen. Is het mogelijk om EPG informatie te downloaden oid?

Geplaatst:

Ok topic kan gesloten worden. Heb ondertussen iets gevonden wat misschien wel helpt. Zodra ik het werkend heb zal ik wel weer een topic openen.

Groet,

Martin

Geplaatst:

misschien niet gelijk sluiten..

maar een paar ideen ventileren

anderen hebben zoiets misschien al draaien of kunne meehelpen

in ieder geval is hier altijd de laatste info over de uitzendingen te vinden.

of het op een 7025 werkt weet ik niet

maar het flexmenu (met meerdere scripts) kan pagina's uit het internet inlezen en weergeven op je beeldscherm

dat het werkt is duidelijk voor de duitse zenders van premiere

enkel de bron vinden die een mooie template gebruikt voor het daags opnieuw inlezen van de gegevens is volgens mij de enige zoek-opgave

cheers

Koop Island Blues

Koop, Anne Brun

Geplaatst:

Sorry, was misschien een beetje te snel. Heb ondertussen heel veel gelezen over epgcenter en de MV-epg plugin, maar als ik het goed begrijp is die methode niet te gebruiken voor de 7025.

Het had ook wel een groot nadeel. Nml dat je gebruik zou moeten maken van een 2e computer, en dat heb ik liever niet.

Wat voor een template zoek je? Je kan namelijk via www.wolf.xs4all.nl wel een XMLTV of XML file downloaden, al weet ik niet of je hier wat mee kan.

Groet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen