Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2007 Geplaatst: 11 februari 2007 ja ho voor kaartgebruikers met nagra kaarten (nu AU) voor seca kaarten was dat al AU voor key gebruikers, vergeet het maar geen 3DESkey bekend belangrijkste wijziging; infinity usb kaartlezer ondersteuning standaard maar hij is niet af volgens doz21 (de maker) zelf bijvoorbeeld geen caid osd aanduiding en webif aanduiding cheers Clouds Across The Moon The RAH Band
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 uh effe een update.. onbekend is een groot woord.. onvindbaar misschien eerder.. voor de meeste maar ik heb er al heel wat problemen mee gehad met deze camd3 ik ben wederom terug op de rotsvaste 3.878b cheers Clouds Across The Moon The RAH Band
theparasol Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Geplaatst: 19 februari 2007 De D+ AU werkte echter wel goed, na ongeveer 10 secs zwart: licht. Ivm met instabiliteit ik ook weer terug maar dan naar 3.880i (zwart beeld, veelvuldige reboots dreambox etc etc.)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen