Ga naar inhoud

[all] Is het mogelijk om je canal+ kaart te sharen met een 2e ontvanger?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een vraagje, waar ik mbv de search niet zo 1-2-3 antwoord op vindt.

Ik heb een dreambox DM700S, en zit er aan te denken om er, voor gewoon betrouwbaar continue beeld een topfield bij te kopen, en daar een canal+ abbo kaartje in te stoppen. Dan eventueel een dream 500 voor de slaapkamer.

Is het dan mogelijk om mbv enige hard en of software, deze kaart binnenshuis te delen op de 3 ontvangers? De DM7000 is namelijk een erg leuk apparaat, wat uitnodigt tot expirimenteren. Dit komt echter altijd ongelegen als er iets is wat opgenomen moet worden, of bekeken worden...

Op de boven geformuleerde wijze ben ik (of beter: de overige gezinsleden)altijd verzekerd van de normale kanalen, en kan ik de kabel (eindelijk...) de deur uit doen... :-)

mocht deze post illegale vragen bevatten, gelieve deze dan te modereren of verwijderen. Dank u.

Geplaatst:

Zoek maar eens in het dreambox topic op "Cardsharing"

Cardsharing met een DB7000 en Topfield, dan heb je inderdaad een SmartWi nodig, maar koop er een DB500 bij en je kan m.b.v. CCcam v1.61 de CanalPlus kaart delen.

Suc6

Groetjes, Mobieltje

Geplaatst:

Bestaat er geen mogelijkheid om de canal+ kaart (tv vlaanderen kaart in mijn geval) op te slaan op de dreambox 7000 of 7020?

Zodat de kaart dus niet fysiek aanwezig is in de dreambox, maar dat ik toch naar tv vlaanderen zenders kan kijken.

Dit omdat de tv vlaanderen kaart in de philips(dsr2211) decoder van de ouders moet zitten, zodat zij ook kunnen kijken

Geplaatst:

ok Mobieltje.

Ik begrijp dus dat je dat ook over je netwerk kan doen wanneer je de hiervoor geschikte ontvangers gebruikt? Dus kennelijk geen Topfield?

Dit zou namelijk nog veel interessanter zijn, daar elke kamer hier minimaal 4 netwerkaansluitingen heeft... :-)

Geplaatst:
Citaat:
Zoek maar eens in het dreambox topic op "Cardsharing"

Cardsharing met een DB7000 en Topfield, dan heb je inderdaad een SmartWi nodig, maar koop er een DB500 bij en je kan m.b.v. CCcam v1.61 de CanalPlus kaart delen.

Suc6
Groetjes, Mobieltje

@dutchlincoln, lees dat nu nog eens goed.

cheers

Empire State Of Mind (part II) broken down

Alicia Keys

Geplaatst:

Google maar eens op cardlink. Misschien kan je er iets mee.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen