Ga naar inhoud


camerabeelden overzetten van harddiskrecorder


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik heb beelden op een harddisk recorder staan en wil deze overzetten naar mijn PC (beelden van diefstal) zodat ik ze op een DVD kan branden en de politie ter beschikking kan stellen.

 

Nu heeft mijn PC een composite ingang zowel aan de voor- als achterkant, maar zodra ik hier de kabel op aansluit (harddiskrecorder heeft een BNC uitgang en composite een tulp ingang)

dan zegt video maker dat er geen camera of apparaat is aangesloten.

Wat doe ik verkeerd? Of mist er nog een stukje software want ik kan nergens de composite in/uitgang selecteren?

 

suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij zit aan de kant waar ik ook mijn sd compactflash ed kaartjes in kan stoppen, de gamepoort zit en ik een microfoon aan kan sluiten, vandaar dat ik dacht dat dat ook wel een ingang zou zijn, maar zeker weet ik het natuurlijk niet. Er naast zit wel een S-video aansluiting en nog 3 USB aansluitingen.

 

Het is een medion PC.

 

Ik heb al wel een soort grabber gevonden van Belkin de F5U208 deze is via de USB poort aan te sluiten, geeft dat goede beeldkwaliteit?

 

suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, hij is als een paar jaar oud en heeft alleen een BNC in en uitgang.

 

Ik heb me zo'n grabber aangeschaft, en haal nu de beelden keurig van de recorder, maar slechts met een beeldje van 5 x 5 cm.

Zodra ik full screen ga werken dan is de kwaliteit 2 x niks, of te wel je ziet een vlek over het scherm bewegen met iets er buiten hangen wat wel armen en benen kunnen zijn.

 

Ga ik de bistream ophogen dan wordt het wat beter, maar de harkdisk in de recorder is 120 gig en hier staat 7 dagen onafgebroken op.

Ga ik nu 1 uur op de hoogste kwaliteit op slaan dan ben ik al 8 gig kwijt.

Dus voor 11 uur openingstijd heb ik heel wat DVDtjes nodig om er alles op te zetten, terwijl er lang niet zoveel op de harddisk zelf staat.

 

Daar moet toch e.e.a compressie mogelijk zijn als Mpeg3 Mpe4 oid.

Ik gebruik nu active webcam, maar daar vind ik dat soort instelling niet.

Is er een ander/beter stukje software die minder geheugenruimte gebruikt?

 

suc6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...